Znaleziono 96 wyników

autor: NitroX
14 gru 2014, o 05:58
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Moje 309-mocno pełnoletnie.
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 9325

Re: Moje 309-mocno pełnoletnie.

Właśnie, będziesz jego klepać? Bo nie wiem czy pytać, czy zderzak przeżył :P
autor: NitroX
11 lis 2014, o 05:28
Forum: Nasze 309-tki
Temat: 309 GTI drugie życie
Odpowiedzi: 171
Odsłony: 83595

Re: 309 GTI drugie życie

Ładne 406 i trzeba zrobić jej osobny temacik ;)
No i niestety kolejny człowiek się wyłamuje, ale jeszcze gorsze, że Jakub teraz będzie rozmyślał nad wyprawą do Zielonej xD
autor: NitroX
25 wrz 2014, o 20:28
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Błękitek
Odpowiedzi: 85
Odsłony: 29943

Re: Błękitek

właśnie tak myślę, że można by takie metalowe wyrzeźbić :)
autor: NitroX
24 wrz 2014, o 21:27
Forum: Przywitaj się
Temat: PRZYWITAJ SIĘ
Odpowiedzi: 384
Odsłony: 294798

Re: PRZYWITAJ SIĘ

Witam, tak samo jestem ciekaw co to za gti ;)
autor: NitroX
1 wrz 2014, o 02:03
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Błękitek
Odpowiedzi: 85
Odsłony: 29943

Re: Błękitek

BzyQ parę ognisk korozji jest, ale będę z tym walczyć, okulary jak widać zmieniłem na nowe, bo ze starych nie było już czego zbierać (była tylko rdza trzymająca jeszcze jakoś kształt), żałuje że nie kupiłem nadkoli na allegro, bo kiedyś były, a od od strony kierowcy połowy nadkola już nie ma :/ (ale...
autor: NitroX
31 sie 2014, o 15:02
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Błękitek
Odpowiedzi: 85
Odsłony: 29943

Re: Błękitek

Błękitek ma niedługo lecieć do lakiernika więc został trochę zdekompletowany, co by się lepiej malowało xD Zaczęło się niewinnie https://dl.dropboxusercontent.com/s/env64s9pv26sco1/WP_20140822_17_23_40_Pro%20-%20Kopia.jpg Ale zaraz po zdjęciu maski padło pytanie od Kuby: Czy wyciągamy silnik? Byłem ...
autor: NitroX
26 sie 2014, o 15:30
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M
Odpowiedzi: 148
Odsłony: 45235

Re: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M

No to ładnie, ale coś czuje, że u mnie nie będzie tak łatwo :|
autor: NitroX
26 sie 2014, o 13:45
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M
Odpowiedzi: 148
Odsłony: 45235

Re: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M

Normalnie piękne rzeczy, a ta komora po prostu kosmos. Też będę próbował ogarnąć bajzel u siebie w komorze, bo to co u mnie się dzieje to przechodzi wszelkie pojęcie (a obecnie jest tam rozpie**** xD). Do lamp, kierunków, chłodnicy i jeszcze tam kilku dupereli dawałeś jakieś swoje nowe wiązki z kabl...
autor: NitroX
10 lip 2014, o 02:53
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M
Odpowiedzi: 148
Odsłony: 45235

Re: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M

Aha, u mnie z przodu właśnie jest w miarę komfortowo (ugina się hehe), za to belka ma jakiś coś tam grubszy drążek i się prawie nie ugina xD Oponki nadymane do 3,5 bara, bo dopiero wtedy nie ma pływania w zakrętach i w ogóle wtedy lepiej trzymają, wiec na oponach i tak nie ma amortyzacji, nawet na r...
autor: NitroX
6 lip 2014, o 17:28
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M
Odpowiedzi: 148
Odsłony: 45235

Re: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M

Wojtuś pochwal ty się jak te gwinty się sprawują, bo z Jakubem jesteśmy ciekawi jak na co dzień się na tym jeździ? ;)
autor: NitroX
3 lip 2014, o 11:22
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Błękitek
Odpowiedzi: 85
Odsłony: 29943

Re: Błękitek

Jakoś się to wpasuje i będzie pięknie ;)
autor: NitroX
3 lip 2014, o 00:35
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Błękitek
Odpowiedzi: 85
Odsłony: 29943

Re: Błękitek

Gucio jeszcze będzie latać u Kuby w gicie, więc wątpię żeby się jego pozbywał. Co do tych felg z 406 to mi się nie podobają, chyba, że nie wiem o jakie się rozchodzi. Orugany są takie nawet w miarę, ale jakoś do mnie nie przemawiają. Grzesiu nagapiłem się na alusy bunia z forum 205 i tak szukałem. T...
autor: NitroX
30 cze 2014, o 01:51
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Błękitek
Odpowiedzi: 85
Odsłony: 29943

Re: Błękitek

W końcu coś się zaczęło dziać przy migu :D. Niestety błękitek długo stał pod garażem, ale przyszły "chyba" dla niego lepsze czasy. Wleciały nowe heble na tył, w końcu zrobiony został przegląd. Tak na forum powiem, że stare klocki stanowiły już prawie jedność z zaciskami, i bez dobrego młot...
autor: NitroX
28 maja 2014, o 01:43
Forum: Nasze 309-tki
Temat: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M
Odpowiedzi: 148
Odsłony: 45235

Re: Peugeot 309 - XR 3D - 1.4i TU3M

Tak patrze na fotki i też wydaje mi się, że niżej to już za bardzo nie ma sensu, bo będzie samochód na podwoziu leżeć xD Trzeba coś optycznie pokombinować.. większa felga? :D
autor: NitroX
11 kwie 2014, o 00:07
Forum: Nasze 309-tki
Temat: 309 1.4 TU3M
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 8708

Re: 309 1.4 TU3M

tylko z przednimi zderzakami z halogenami jest problem, a zwykle można dorwać bez problemu ;)