Gti po malej odbudowie

Tutaj przedstawiamy nasze 309-tki

Moderatorzy: zmac, BzyQ

Awatar użytkownika
Maku_krak
super lew
super lew
Posty: 539
Rejestracja: 6 lip 2007, o 09:14
Model 309: GTi
Silnik: XU9
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Gti po malej odbudowie

Postautor: Maku_krak » 19 cze 2009, o 12:20

Po wielu przejsciach pezocina powraca powoli do wygladu z czasow swietnosci. Zdjecia sa kiepskie,ale jak tylko bede w kraju i porobie wiecej,to powrzucam. Na razie pezot dostal nowy lakier (orginalny) plus wszelkie listwy i zderzaki,ktore kolekcjonowalem dosc dlugo
Obrazek[/img]
Obrazek
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train coming your way

Awatar użytkownika
bartek_h
super lew
super lew
Posty: 420
Rejestracja: 15 maja 2006, o 10:54
Model 309: GT
Silnik: 1905
Lokalizacja: Katowice

Postautor: bartek_h » 19 cze 2009, o 14:31

Błyszczy się aż miło :D
#_Peugeot309GT_#

Awatar użytkownika
Remiq
extra lew
extra lew
Posty: 793
Rejestracja: 27 sty 2006, o 13:50
Silnik: 1.4i
Lokalizacja: Inowrocław/Bydgoszcz
Kontakt:

Postautor: Remiq » 19 cze 2009, o 18:36

Śliczności. Gratuluję.
309 GR 1991r. 1.4i
Renault Megane II Extreme 2005r. 1.5 dci

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 19 cze 2009, o 18:41

Ładnie tylko musisz jeszcze nad tymi listwami i zderzakami popracować bo tak wyblakłe nie pasują do tego lakieru
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
Maku_krak
super lew
super lew
Posty: 539
Rejestracja: 6 lip 2007, o 09:14
Model 309: GTi
Silnik: XU9
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Postautor: Maku_krak » 19 cze 2009, o 18:54

przedni zderzak byl w ogole ciemny i dostal wlasnie taka szara strukture. Sam nie wiem co by mu pasowalo lepiej :/ teraz bedzie przechodzic przeglad a cos mu puka w zawieszeniu przednim,wiec kolejne inwestycje czekaja,wlasciwie calosc zawieszenia byla robiona,ale mimo wszystko to bylo ponad rok temu.
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train coming your way

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 20 cze 2009, o 09:47

jeszcze tylko speedy i będzie cycuś glancuś..a który ty masz właściwie rok produkcji?

Awatar użytkownika
Maku_krak
super lew
super lew
Posty: 539
Rejestracja: 6 lip 2007, o 09:14
Model 309: GTi
Silnik: XU9
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Postautor: Maku_krak » 20 cze 2009, o 09:52

speedy mam,ale z zimowkami.pewnie kiedys nastapi zamiana. rok 1990,a do cycus glancus mu jeszcze mimo wszystko mnostwo brakuje. Duzo kasy juz poszlo,a wola o jeszcze wiecej ;)
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train coming your way

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 20 cze 2009, o 09:58

no właśnie..dobrą radę Ci dam, nie prrzesadzaj z profilem opony :) dasz za nisko to zawias bedzie zawsze jęczał z bólu. u mnie optimum na warszawskie drogi to było 55, ale i to czasem za mało :) teraz w audi mam 65 i dopiero się nie boje dziur :) gratuluje poświęcenia, to możesz się pochwalić ile już Cię kosztowało utrzymanie tego autka?? ja po 4tyś przestałem liczyć :roll:

lukas309

Postautor: lukas309 » 20 cze 2009, o 10:05

super Maku oby tak dalej :) :)

Awatar użytkownika
Maku_krak
super lew
super lew
Posty: 539
Rejestracja: 6 lip 2007, o 09:14
Model 309: GTi
Silnik: XU9
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Postautor: Maku_krak » 20 cze 2009, o 10:09

u mnie i tak jest za twardo,sprezyny nie sa seryjne. Z felgami nie pojde dalej niz 15 cali,a opona jest teraz 195/55. nie pamietam dokladnie. Co do kosztow to wiadomo:)
4.4 tys za auto,a potem sie zaczelo po kolei czyli felgi,belka,caly zawias przod,hamulce -przod,tyl,rozne czesci zamienne typu zderzaki,listwy. Potem lakierowanie. Juz pomijajac audio,bo to jest cos zupelnie dodatkowego,to mysle ze 10 tys juz przekroczylem. Ach,jeszcze caly wydech plus smieszny katalizator z intercars :) , skrzynia, cywilna zamiast krotkiej,sprzeglo sam robilem wczesniej. Wlasciwie to zostaly sprezyny przod,silnik,i tylne amory ze starych czesci:)
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train coming your way

lukas309

Postautor: lukas309 » 20 cze 2009, o 21:25

no ja sie nie bede wypowiadał na temat kosztów przy moim, bo to nie ma sensu najważniejsze jest to że nie żałuje poświeconego czasu przy lwiątku :)

Awatar użytkownika
Maku_krak
super lew
super lew
Posty: 539
Rejestracja: 6 lip 2007, o 09:14
Model 309: GTi
Silnik: XU9
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Gti po malej odbudowie

Postautor: Maku_krak » 20 sie 2012, o 21:15

Temat do odswiezenia:) byl na mobile.de ostatnio taki rodzynek za 800 eu i pod wplywem pewnych okolicznosci wybralem sie po niego autolaweta(od piatku godz 21 do soboty godz 20- 2 godziny snu). Niestety teraz jestem na szkoleniu w Bazylei, wiec nie powrzucam aktualnych zdjec. W kazdym razie auto ma 134 tys km przebiegu i to jest prawda, pomijajac jak zaniedbane zostalo poprzez dlugotrwaly postoj. Oczywiscie w glowie kolacze mysl,co zrobic z dotychczasowym GTi-kiem, ktorego po prostu zal na zyletki....
W kazdym razie wszystkie sily zostana rzucone na reanimacje tego, ktorego zakupilem za 600 eu :)
P.S. Zapomnialem dodac,ze u niemca stoi 309 XS 1.9 105 PS, do wziecia za darmo, auto ma okolo 90 tys przebiegu, do wymiany poloska i przetarty fotel kierowcy, ma felgi EXIP z duzyyyym rantem i ospojlerowanie gutmann. Generalnie jak za darmo, czyli koszt lawety tam i spowrotem, to nie jest tragiczna cena:)
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train coming your way

Awatar użytkownika
bzium
expert lew
expert lew
Posty: 1701
Rejestracja: 29 mar 2006, o 18:49
Model 309: GTI16
Silnik: XU9J4(D6C)
Lokalizacja: Zielona Góra/lubuskie

Re: Gti po malej odbudowie

Postautor: bzium » 20 sie 2012, o 21:49

A oglądałeś tego XS'a ? w jakim stanie jest buda ? Czy nadaje się na dawcę ?
309 1.9D 86r - moja pierwsza bestia ;) - sprzedany
-------------------------------
:309: :gtiv16: D6C 158KM :) Obrazek

Volvo v40 T4 B4204T5 200KM/300Nm :D Obrazek

Awatar użytkownika
NitroX
Administrator
Posty: 162
Rejestracja: 29 wrz 2011, o 05:05
Model 309: GTI16
Silnik: XU9J4
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Gti po malej odbudowie

Postautor: NitroX » 21 sie 2012, o 00:57

powiedz tylko gdzie stoi :D za tydzień zjeżdżam do pl na chwilę to może po drodze będzie :D
Było: E36 318iS, 2x MB W124 250D, Citroen Xantia 1,9TD, MB W210 300TD
Jest: Peugeot 309 GTI 16, Ford Focus MK1 1,8TDCI

Awatar użytkownika
BzyQ
super lew
super lew
Posty: 419
Rejestracja: 7 lis 2010, o 18:36
Model 309: Graffic
Silnik: TU1M
Lokalizacja: Kraków

Re: Gti po malej odbudowie

Postautor: BzyQ » 21 sie 2012, o 14:49

Jakby go ktoś brał na dawce to odkupie pakiecik :P