Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 19 sty 2018, o 19:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin forum
PostNapisane: 25 sty 2012, o 02:43 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, o 16:24
Posty: 811
Lokalizacja: Łódź
Regulamin Forum 309

Zasady ogólne panujące na forum

1. Podanie aktualnego adresu e-mail jest obowiązkowe dla każdego zarejestrowanego użytkownika.
2. Rangi użytkownika nadawane są według ilości napisanych postów.
3. Administrator może na zasadzie wyróżnienia przyznać moderatorstwo danego działu forum.
4. Osoby, które świadomie i notorycznie będą doprowadzać lub uczestniczyć w sporach personalnych lub innych nie mających nic wspólnego z merytoryczną treścią tematu, będą wykluczane z uczestnictwa w naszym forum.
5. Moderator może edytować posty innych użytkowników, przenosić do właściwego działu, a, w przypadku rażących niezgodności z regulaminem, lub jeżeli post narusza prawo, kasować je. Moderator ma również prawo zamykać stare, nieaktywne tematy.
6. Kolor "czerwony" oraz "zielony" jest zarezerwowany tylko i wyłącznie dla administratorów oraz moderatorów.

Nowi użytkownicy forum

1. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik zostaje przypisany do grupy "Nowi użytkownicy".
2. Nowy użytkownik po napisaniu 5 postów na forum uzyskuje status "Użytkownika" i zostają wobec niego zniesione poniższe obostrzenia.
3. Ograniczenia dotyczące wszystkich osób należących do grupy "Nowi użytkownicy" :
- Brak możliwości wysyłania wiadomości PW,
- Brak możliwości pisania/edycji we wszystkich działach "Ogłoszenia"

Zasady wysyłania wiadomości

1. Wiadomości mogą wysyłać jedynie osoby zarejestrowane na forum.
2. Każdy post powinien zostać przeczytany przed wysłaniem w celu poprawy rażących błędów w pisowni. W przypadku, gdy błędy będą w sposób znaczny zakłócały zrozumienie tekstu moderator ma prawo dany post edytować lub usunąć.
3. Jeśli dany post został niewłaściwie napisany i użytkownik chciałby go skasować, może to uczynić, ale tylko wtedy, jeśli nie zostaną dopisane do niego żadne odpowiedzi.
4. Obrażanie innych osób, ich poglądów politycznych lub religijnych
oraz używanie niecenzuralnych słów jest zabronione i może stać się podstawą do zablokowania dostępu do naszego forum / usunięcia użytkownika z listy.
5. Tematy wiadomości powinny być układane jasno i zrozumiale. Wiadomości, które są ułożone nieprawidłowo, np. "hehehehe", "Pomocy" itp., mogą być skasowane przez moderatora. Z każdego tematu postu ma wynikać, czego dana wiadomość dotyczy. W przypadku zamieszczania ogłoszenia uprasza się o napisanie przed postem "[sprzedam]" lub "[kupię]", co znacznie ułatwi poruszanie się po dziale "Ogłoszenia".
6. Niemile widziane są posty nie wnoszące nic do tematu, niezgodne z tematem, w jakim są wpisane. Takie posty będą kasowane bez ostrzeżenia.
7. Nie zadawaj pytań, na które padła już odpowiedź. Przeglądaj wątki tematów w celu wyszukania interesującego Cię wątku.
8. W postach, wymagane jest używanie miniatur zdjęć - zmniejszy to znacznie zużycie przydzielonego ruchu na serwerze oraz zaoszczędzi pieniędzy i czasu wszystkim, którzy nie mają wystarczająco szybkiego łącza, a np. łącze radiowe czy GSM.
9. Zabrania się pisania postów pod postami. Używaj funkcji "edytuj" w celu dopisania czegokolwiek do wiadomości.
10. Każda odpowiedz na zadane pytanie powinna znaleźć się na forum, chyba że dotyczy to spraw typu kupno-sprzedaż.

Usuwanie kont na forum

1. Każdy uczestnik forum ma obowiązek podania działającego konta e-mail w profilu na forum - konta bez prawidłowego adresu e-mail oraz z adresem zablokowanym / wyłączonym / nieistniejącym mogą być usuwane bez ostrzeżenia.
2. Konta, na których nie logowano się przez ostatnie sześć miesięcy mogą być usunięte bez ostrzeżenia, chyba, że użytkownik powiadomi administratora o przerwie.
3. Każde konto po założeniu musi zostać przez zakładającego aktywowane - konta nieaktywowane przez miesiąc od utworzenia mogą być usuwane.
4. Jeżeli przy aktywacji podano zły adres e-mail i żaden kod aktywacyjny lub e-mail powitalny nie dotarł proszę o jak najszybszy kontakt z administratorem (forum.admin@peugeot309.pl) - większość spraw da się wyprostować bez większego kłopotu.

Pamiętaj, że administrator ma ograniczone zasoby wolnego czasu, więc nie wymagaj natychmiastowej reakcji / działania. Podaj również nazwę konta z jakim masz problem i jak najdokładniej opisz problem. Administrator to nie jasnowidz, a kont i osób zakładających konta jest sporo!

Postanowienia końcowe

1. Administrator może zablokować dostęp danej osobie do forum bez podania przyczyny, jeśli ta nie przestrzega niniejszego regulaminu.
2. Oprócz przestrzegania niniejszego regulaminu, każdy jest zobowiązany przestrzegać zasad dobrego, kulturalnego zachowania.
3. Jeżeli któryś z użytkowników nie będzie przestrzegać niniejszego regulaminu, Administrator lub Moderator ma prawo ukarać daną osobę ostrzeżeniami. Osoba, która "uzbiera" ich dużo może zostać usunięta z listy użytkowników.
4. Dbajmy by na forum było miło. Słowa grzecznościowe wiele nie kosztują a przyczyniają się znacznie do poprawy atmosfery.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL