Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 17 sty 2018, o 01:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 wrz 2007, o 08:20 
Offline
super lew
super lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2006, o 11:07
Posty: 624
Lokalizacja: Sępólno Kraj/kuj.-pomorskie
Witam serdecznie. Mam dylemat z moim silnikiem. Chodzi o to, że lubi sobie często gęsto szarpać. Wymieniłem kopułkę z palcem, sprawdziłem przewody wysokiego napięcia starą sprawdzoną metodą (zroszenie mgłą wody) i silnik nawet nie parsknął. Wydaje mi się, że winę może mieć pompa paliwa. Wydaję mi się dla tego, że przerywa podczas dodawania gazu. Czy jest jakiś patent na sprawdzenie jej wydajności. Dzisiaj ją wyciągnę i postaram się ją wyczyścić. Może jest tylko zasyfiał :lol:

_________________
Był "GRAFIC". ;) Teraz nie ma już praktycznie po nim śladu.


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, o 08:24 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2006, o 19:15
Posty: 5373
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
a tak troche wiecej. na jakis konkretnych obrotach czy w dowolnym zakresie a na biegu jalowym gasnie silnik??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, o 08:35 
zostały świece,filtr paliwa ,a kable mogą nie mieć przebicia na zewnątrz tylko wewnątrz może coś się dzieje w nich.Napisz kiedy przerywa ,czy nie ma reguły?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, o 09:02 
Witam!!!!

Damian ma racje moga miec przebicie wenatrz i tego juz nie sprawdzisz moim zdaniem nowe swiece ,nowe kabelki i bedzie latal ze hej.Pozdrawiam Mariusz


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, o 11:02 
Offline
super lew
super lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2006, o 11:07
Posty: 624
Lokalizacja: Sępólno Kraj/kuj.-pomorskie
Reguły nie ma. Czasami szarpnie podczas ruszania, czasami podczas jazdy na każdym biegu. Czasami jadąc na piątym biegu delikatnie czuć delikatne szarpnięcia. Filtr paliwa zmieniony, a co do przewodów to jest niewiadoma co tam w środku się dzieje. Postaram się pożyczyć od ziomka i polatam na jego.

_________________
Był "GRAFIC". ;) Teraz nie ma już praktycznie po nim śladu.


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, o 11:56 
pomysł dobry, jak jest i ziomek dobry to i świece pożyczy jak ma 309 :D Większość przerywań pracy silnika to coś z zasilania elektryką rzadziej paliwowy problem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, o 15:58 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2006, o 19:15
Posty: 5373
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
u mnie kiedys lekko pękł wężyk paliwowy i tez szarpalo mi na paliwie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2007, o 15:32 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 18:48
Posty: 4165
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
no dobra panowie a która mądra główka mi wytłumaczy czemu przy spokojnej jezdzie w okolicy 2 tysiecy obrotów po puszczeniu gazu silnik zaczyna szarpać??ponizej jest juz ok ale zawsze jest to w granicy 2 tysiecy obrótów.kopułka,swiece i przewody wymienione..przy ostrym ciągnieciu na biegach (tak tak zdarza mi sie zaszaleć) wsio jest ok.
dzieje sie tak tylko przy delikatnym dodawaniu gazu i przy przekraczaniu 2k obrotkow..jakaś rada??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2007, o 21:46 
ja bym dokładnie sprawdził szczelinomierzem odstęp elektrod w świecach.To nic nie kosztuje


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2008, o 04:46 
radzix napisał(a):
no dobra panowie a która mądra główka mi wytłumaczy czemu przy spokojnej jezdzie w okolicy 2 tysiecy obrotów po puszczeniu gazu silnik zaczyna szarpać??ponizej jest juz ok ale zawsze jest to w granicy 2 tysiecy obrótów.kopułka,swiece i przewody wymienione..przy ostrym ciągnieciu na biegach (tak tak zdarza mi sie zaszaleć) wsio jest ok.
dzieje sie tak tylko przy delikatnym dodawaniu gazu i przy przekraczaniu 2k obrotkow..jakaś rada??


Odkopuje stary temat, otóż po odebraniu z warsztatu po robieniu uszczelki pod głowicą mam ten sam kłopot jak Radzix opisujesz...mógłbyś zdradzić tajemnicę jak udało Ci się zwalczyć ten problem? :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2008, o 10:00 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 18:48
Posty: 4165
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
no Mike, wymieniłem wszystko w zapłonie, i dodatkowo okazało się że przerwał się jeden kabel od przepływki, no i jeszcze gdzieś tam łapało lewe powietrze.jak sam wiesz, wszystko już działało :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2008, o 13:04 
No właśnie wiem, a teraz czkawka gdy chce się utrzymać 2000-2500obr
No nic, będę walczyć 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2008, o 13:22 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 23:07
Posty: 790
Lokalizacja: Przemyśl
Najprawdopodobie wytarta ścieżka w przepływce choć przyczyn szarpania może być bardzo dużo

_________________
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 gru 2008, o 13:25 
palpio napisał(a):
Najprawdopodobie wytarta ścieżka w przepływce choć przyczyn szarpania może być bardzo dużo


Zakładam, że z zapłonem jest wsio ok...no chyba, że ze świecami coś się stało jak wykąpały się w cieczy chłodzącej.
Stawiam na przepływkę...ewentualnie jak Radzix podpowiada na połączenia jej.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL