pompa paliwa

Wszystko o silnikach, diesel, benzyna, lpg, itd,

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Anonymous

pompa paliwa

Postautor: Anonymous » 9 paź 2007, o 17:35

poszukuje popmpy paliwa do 309 1,4i (75KM)...sa strzaszne problemy z ta czescia "ciezko ja zlowic" poniewaz chodzi mi o uzywana czesc. czy ktoras z podanych pasowala by do tego modelu czy nie??
http://moto.allegro.pl/item251573068_pe ... 994r_.html
http://moto.allegro.pl/item253202348_po ... _9900.html
http://moto.allegro.pl/item254038552_ci ... aliwa.html
http://moto.allegro.pl/item252395964_pe ... 1992r.html
z gory dzieki za podpowiedzi.

Anonymous

Postautor: Anonymous » 9 paź 2007, o 17:41

aha, slyszalem ze taka sama pompa wystepuje w oplach: corsa, kadett, astra i vectra czy to prawda??

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 12 paź 2007, o 11:04

hehehe słuchaj kolego po pierwsze używamy opcji zmień :) a po drugie,pompe mozesz sobie zalozyc nawet od stara byle by do baku weszła:) no i wiadomo im wieksza wydajnosc tym masz lepsza baze do modyfikacji motoru. :)

ghost80

Postautor: ghost80 » 12 paź 2007, o 18:55

Od stara, jelcza, ani nawet żuka nie podejdzie - wszystkie były mechaniczne i gdyby nawet udało się je upchnąć do zbiornika, to trzeba by razem z nimi jakiegoś murzyna tam wsadzić coby ta pompę napędzał ;P

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 12 paź 2007, o 20:04

moja tez jest mechaniczna :D gaźnik górą :p
Obrazek

Anonymous

Postautor: Anonymous » 19 sty 2008, o 13:01

nie dziala mi pompa paliwa , sprawdzalem miernikiem i nie dochodzi do niej napiecie co moze byc przyczyną?

ghost80

Postautor: ghost80 » 19 sty 2008, o 19:29

Pierwsze primo, to sprawdzić przewody

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 24 sty 2008, o 18:35

Drugie primo-przekaźniki i masy wszelakie.Przekaźniki są w schowku przy kompie(2 sztuki z czego jeden od pompy), a masa pompy w bagażniku po lewej stronie koło zbiorniczka na płyn do sprysku.Trzeba się nieźle schylić bo jest głęboko w otworze.Powodzenia.

Anonymous

Postautor: Anonymous » 5 lut 2008, o 01:31

no dobra ale jak sprawdzic taki przekaznik czy dziala?

ghost80

Postautor: ghost80 » 5 lut 2008, o 08:23

Jak włączysz zapłon, to przekaźnik powinien "pstryknąć" (zewrzeć styki) - to pół sukcesu. Jeśli już wiemy, że "pstryka", to dobrze jest sprawdzić, czy styki nie są nadpalone, przez co nie będzie przejścia prądu - tu wygodniejszy jest miernik uniwersalny, ale jak takowego nie posiadasz, to poradzisz sobie zwykłą żarówką.

Anonymous

Postautor: Anonymous » 6 lut 2008, o 17:50

o i tutaj sie cos nie zgadza bo przekaznik nie pstryka- co teraz?

damian12345610

Postautor: damian12345610 » 6 lut 2008, o 18:27

teraz musisz zobaczyć czy w gnieździe gdzie wtykasz przekaźnik na stykach jest prąd czy nie ma.?bo może przekaźnik jest ok .

Anonymous

Postautor: Anonymous » 6 lut 2008, o 18:28

niestety przekaznika przy kompie nie znalazlem (jak napisal ktos wczesniej), jedyne jakie sa to przy zbiorniczku plynu ham. ale sa tam 4 ktory to od pompy?

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 6 lut 2008, o 21:17

Ot i dziwna sprawa.Ja mam 1.4 na monowtrysku i przekaźniki mam przy kompie, a wątpię by ktoś je tam przeprowadził spod maski.Co do tego który jest od pompy to ciężko powiedzieć.Jeśli wyjmiesz jeden i nie zapalą się kontrolki(chyba tak to sprawdzałem) to ten jest od zapłonu, a wtedy drugi od pompy.Jeśli dobrze pamiętam to obydwa wyzwalane są plusem po przekręceniu stacyjki w drugie położenie tj. zapłon.Jeśli nie wychodzi napięcie ze stacyjki to nie działają obydwa.Musiałbyś to dobrze sprawdzić.Dodam jeszcze, że u mnie te przekaźniki są dosyć głęboko i trzeba je wypiąć z zatrzasku.Powodzenia.

Awatar użytkownika
Remiq
extra lew
extra lew
Posty: 793
Rejestracja: 27 sty 2006, o 13:50
Silnik: 1.4i
Lokalizacja: Inowrocław/Bydgoszcz
Kontakt:

Postautor: Remiq » 6 lut 2008, o 22:10

Ściemniacz przekaźniki chyba też miał pod maską.
309 GR 1991r. 1.4i
Renault Megane II Extreme 2005r. 1.5 dci