pompa paliwa

Wszystko o silnikach, diesel, benzyna, lpg, itd,

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 6 lut 2008, o 23:01

a ty jak masz remiq ?? w koncu ten sam motor :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Remiq
extra lew
extra lew
Posty: 793
Rejestracja: 27 sty 2006, o 13:50
Silnik: 1.4i
Lokalizacja: Inowrocław/Bydgoszcz
Kontakt:

Postautor: Remiq » 6 lut 2008, o 23:44

Pod maską nie mam, a koło kompa nie szukałem.
309 GR 1991r. 1.4i
Renault Megane II Extreme 2005r. 1.5 dci

Anonymous

Postautor: Anonymous » 7 lut 2008, o 00:30

ja sprawdzilem schowek i nie ma ta na pewno zadnych przekaznikow jest tylko komputer, to ze mam 1,4 wcale nie oznacza ze mam taki sam uklad bo mam skladaka z niemiec i mozliwe ze wczesniej byl tam inny silnik nie wiem, w karzdym razie mam 4 przekazniki pod maska.
ktory jest do czego nie wiem ale moze jakis super lew mi pomoze?

ghost80

Postautor: ghost80 » 7 lut 2008, o 08:16

Jak na mój gust, to chyba najszybciej byłoby wyjąć wszystkie przekaźniki (oczywiście zapisz który skąd, by ich nie pomylić - chyba, że są takie same), odłączyć aku, podać prąd na wtyczkę przy pompie i miernikiem, czy żarówką sprawdzić do którego gniazda przekaźnika idzie

Anonymous

Postautor: Anonymous » 25 maja 2008, o 20:19

siema po dlugiej nieobeznosci na forum, zrobilem to co kolega powiedzial podlaczylem aku pod kabel przy pompie i nie idzie napiecie do zadnego z 4 przekaznikow pod maska a innych nie znalazlem, podlaczylem tez aku pod pompe i nie trybi, co dalej

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 25 maja 2008, o 21:19

Przedewszystkim sprawdz bezpiecznik pierwszy od prawej o ile sie nie mylę a aku podłanczałeś do pompy czy do czujnika paliwa?
Po drugie jak masz przełączone na gaz to nie jestem pewny czy bedzie na pompie napięcie?
Co do pompy to raczej nie szukaj używek idz do sklepu i ci dobiorą z odpowiednim ciśnieniem obudowa zostaje wymieniasz tylko wnętrze.
Jaki masz kod silnika to postaram sie sprawdzić jakie powinna mieć ciśnienie

Anonymous

Postautor: Anonymous » 25 maja 2008, o 23:56

1.bezpieczniki sa wszytkie wpozo
2.aku poslaczylem do pompy nie do czujnika paliwa (wskazowka pokazuje stan benzyny-i to jest inny kabel)
3.mialem przelaczone na benzyne i tez napiecia nie bylo a na gazie i tak powinno dopompowywac bo nie mam odciecia pompy
4.gdzie sie sprawdza kod silnika? czy chodzi o nr silnika? ;)

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 26 maja 2008, o 08:51

W silniku TU numer powinien sie znajdować tu
http://img90.imageshack.us/img90/731/tn5f01a40adr2.jpg
odczytaj co tam pisze a ja ci powiem co i jak

Anonymous

Postautor: Anonymous » 26 maja 2008, o 10:49

ok

Anonymous

Postautor: Anonymous » 27 maja 2008, o 21:11

znalazlem jeszcze 2 przekazniki przy bezpiecznikach ukryte pod plastykiem ktorys z nich moze byc od pompy


oznaczenia na silniku:
PTU KDY
a przy type i regł nic nie jest wypisane

to w czyms pomoze?

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 27 maja 2008, o 22:27

Co do tych przekaźnikow w skrzynce bezpiecznikowej to nie te
Powinny być w skrzyneczce przy prawym amortyzatorze w kierunku podszybia takie prostokątne czarne pudełko chyba ze ktoś juz tam kiedyś swoje rece zapchał to szukaj przy kompie(pod nim ukryte niewidoczne) ewentualnie w okolicach akumulatora. Co do tych czterech przekaźników w komorze silnika co wcześniej o nich pisałeś to moze być któryś z nich tylko ja nie wiem jakie oznaczenie powinien mieć moze ktoś ma taki sam motor jak ty to by podał symbol tego przekaźnika było by łatwiej dojść
Silnik TU3M KDY 80 KM pompa powinna dawać 2,5 bara

Anonymous

Postautor: Anonymous » 28 maja 2008, o 00:46

przy prawym amorku nie mam zadnej skrzynki z przekaznikow.
przy kompie nie ma zadnych bo jest w schowku (u gory przykryty plastykiem) w okolicach aku mam tylko te cztery -no wlasnie ktos ma podobny 1.4?

dzikeki za namiary na pompe nap ewno sie przydadza, pozdro

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 28 maja 2008, o 08:17

Boro mam jeszcze jesdno pytanie czy odkąd posiadasz to autko to czy ono jeździło kiedykolwiek na paliwku? I czy napewno masz bezpiecznik w skrzynce bezpieczników w miejscu pierwszy po prawej, bo spotkałem się juz pare razy ze go tam nie było wogóle(nasi super gazownicy)

Anonymous

Postautor: Anonymous » 28 maja 2008, o 09:39

jezdziło na paliwku i to z 20 tys a potem przeszedłem na lpg i odpalalem z benzyny poznij zaczolem na samym gazie i pewnego razu jak zabraklo mi gazu i chcialem przelaczyc na wahe to sie zdziwilem ;)wsztstkie

bezpieczniki sa na swoim miejscu sa cale i wszytkie

moze ktos wie jakie symbole powinien miec przkaznik od pompy

sciagnolem schemat 309 (ten z ksiazki ) i tez tam nie widze przekaznika pompy, moze wiecie ktory to numer na schemacie?

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 28 maja 2008, o 10:43

Boro jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniała. Raz tez miałem podobne objawy nie licząc pompy i okazało sie ze nie miałem styku na jednej z kostek w skrzynce bezpieczników chyba to była ostatnia kość po prawej bardzo głęboko raczej trze4ba ściągnąc ten schowek pod kirownicą zeby sie do nich dosttać.
A co do pompy to proponuje Ci ją wyciągnąć z baku i rozebrać moze zsunął się któryś przewód wewnątrz lub nie ma styku.