pompa paliwa

Wszystko o silnikach, diesel, benzyna, lpg, itd,

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Anonymous

Postautor: Anonymous » 28 maja 2008, o 14:42

ok dzięki sprawdze

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 28 maja 2008, o 22:50

Po pierwsze kolego jeżeli wypniesz kostkę pompy i podłączysz miernik powinieneś mieć 12V po przekręceniu zapłonu.Jeśli nie ma napięcia to lipa i trzeba poszukać(połączenia, masy, przekaźniki, kostki).Jeśli dasz na pompę 12V i pompa nie reaguje to na 99% pompa złom.Kupując pompę kupuj nową, bo używka może pochodzić trochę i zdechnie.Cena za nówkę od 80-150 zeta.Minimalne ciśnienie dla monowtrysku żeby działał to ok. 1-1,2.W bagażniku po lewej stronie we wnęce przy zbiorniczku spryskiwacza masz złącze masowe w którym jest masa pompy i czasem lubi zaśniedzieć jak większość mas w pugu.Powodzenia.

Anonymous

Postautor: Anonymous » 30 maja 2008, o 19:41

palpio pisze:Boro jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniała. Raz tez miałem podobne objawy nie licząc pompy i okazało sie ze nie miałem styku na jednej z kostek w skrzynce bezpieczników chyba to była ostatnia kość po prawej bardzo głęboko raczej trze4ba ściągnąc ten schowek pod kirownicą zeby sie do nich dosttać.
A co do pompy to proponuje Ci ją wyciągnąć z baku i rozebrać moze zsunął się któryś przewód wewnątrz lub nie ma styku.


sprawdzilem jeszcze raz czy wszytkie bezpieszniki sa nieruuszonei jak radzil palpio siegnolem glebiej za skrzynke i znalazlem jeszcze 2 bezpieczniki wogole nie podpisane (jeden z nich przepalony) wlozylem no i uruchomilem silnik okazalo sie za sie przepalil , no to wlozylem nowy i odlaczylem pompe (przewody byly cieple) i przystawilem zarowke, przy przekreceniu kluczyka zerowka sie zapaliła

wychodzi na to ze pompa ma chyba zwarcie.

jak myslicie ta bedzie dobra:
http://allegro.pl/item360587938_pompa_p ... rtner.html