Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 16 sty 2018, o 15:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: pompa paliwa
PostNapisane: 9 paź 2007, o 17:35 
poszukuje popmpy paliwa do 309 1,4i (75KM)...sa strzaszne problemy z ta czescia "ciezko ja zlowic" poniewaz chodzi mi o uzywana czesc. czy ktoras z podanych pasowala by do tego modelu czy nie??
http://moto.allegro.pl/item251573068_pe ... 994r_.html
http://moto.allegro.pl/item253202348_po ... _9900.html
http://moto.allegro.pl/item254038552_ci ... aliwa.html
http://moto.allegro.pl/item252395964_pe ... 1992r.html
z gory dzieki za podpowiedzi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, o 17:41 
aha, slyszalem ze taka sama pompa wystepuje w oplach: corsa, kadett, astra i vectra czy to prawda??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2007, o 11:04 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 18:48
Posty: 4165
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
hehehe słuchaj kolego po pierwsze używamy opcji zmień :) a po drugie,pompe mozesz sobie zalozyc nawet od stara byle by do baku weszła:) no i wiadomo im wieksza wydajnosc tym masz lepsza baze do modyfikacji motoru. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2007, o 18:55 
Od stara, jelcza, ani nawet żuka nie podejdzie - wszystkie były mechaniczne i gdyby nawet udało się je upchnąć do zbiornika, to trzeba by razem z nimi jakiegoś murzyna tam wsadzić coby ta pompę napędzał ;P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2007, o 20:04 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2006, o 19:15
Posty: 5373
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
moja tez jest mechaniczna :D gaźnik górą :p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2008, o 13:01 
nie dziala mi pompa paliwa , sprawdzalem miernikiem i nie dochodzi do niej napiecie co moze byc przyczyną?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2008, o 19:29 
Pierwsze primo, to sprawdzić przewody


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sty 2008, o 18:35 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Drugie primo-przekaźniki i masy wszelakie.Przekaźniki są w schowku przy kompie(2 sztuki z czego jeden od pompy), a masa pompy w bagażniku po lewej stronie koło zbiorniczka na płyn do sprysku.Trzeba się nieźle schylić bo jest głęboko w otworze.Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lut 2008, o 01:31 
no dobra ale jak sprawdzic taki przekaznik czy dziala?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lut 2008, o 08:23 
Jak włączysz zapłon, to przekaźnik powinien "pstryknąć" (zewrzeć styki) - to pół sukcesu. Jeśli już wiemy, że "pstryka", to dobrze jest sprawdzić, czy styki nie są nadpalone, przez co nie będzie przejścia prądu - tu wygodniejszy jest miernik uniwersalny, ale jak takowego nie posiadasz, to poradzisz sobie zwykłą żarówką.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2008, o 17:50 
o i tutaj sie cos nie zgadza bo przekaznik nie pstryka- co teraz?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2008, o 18:27 
teraz musisz zobaczyć czy w gnieździe gdzie wtykasz przekaźnik na stykach jest prąd czy nie ma.?bo może przekaźnik jest ok .


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2008, o 18:28 
niestety przekaznika przy kompie nie znalazlem (jak napisal ktos wczesniej), jedyne jakie sa to przy zbiorniczku plynu ham. ale sa tam 4 ktory to od pompy?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2008, o 21:17 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Ot i dziwna sprawa.Ja mam 1.4 na monowtrysku i przekaźniki mam przy kompie, a wątpię by ktoś je tam przeprowadził spod maski.Co do tego który jest od pompy to ciężko powiedzieć.Jeśli wyjmiesz jeden i nie zapalą się kontrolki(chyba tak to sprawdzałem) to ten jest od zapłonu, a wtedy drugi od pompy.Jeśli dobrze pamiętam to obydwa wyzwalane są plusem po przekręceniu stacyjki w drugie położenie tj. zapłon.Jeśli nie wychodzi napięcie ze stacyjki to nie działają obydwa.Musiałbyś to dobrze sprawdzić.Dodam jeszcze, że u mnie te przekaźniki są dosyć głęboko i trzeba je wypiąć z zatrzasku.Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2008, o 22:10 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2006, o 13:50
Posty: 793
Lokalizacja: Inowrocław/Bydgoszcz
Silnik: 1.4i
Ściemniacz przekaźniki chyba też miał pod maską.

_________________
309 GR 1991r. 1.4i
Renault Megane II Extreme 2005r. 1.5 dci


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL