Problem z odpalaniem

Wszystko o silnikach, diesel, benzyna, lpg, itd,

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Anonymous

Problem z odpalaniem

Postautor: Anonymous » 13 sty 2008, o 23:25

Witam posiadam PEUGEOTA 309 poj. 1.4 rocznik 1993.
Moje autko jak na grzeje sie powyżej 80 stopni nie chce odpali, musze odczekac 10 minut i w tedy odpala na dotyk.
Proszę o jakieś rady, jeździłem z nim na komputer i wszystko jest niby ok.

Pozdrawiam

Jaroszy

Rysiek24

Postautor: Rysiek24 » 14 sty 2008, o 11:17

moze modul zdechl ?

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 14 sty 2008, o 12:41

swoja droga tyle czasu nikt tego nie miał a jak ode mnie sie zaczęło to już któreś autko z kolei :P epidemia normalnie
Obrazek

Anonymous

Postautor: Anonymous » 15 sty 2008, o 13:35

sprawdze ale mi sie wydaje ze jak moduł by padł to chyba wogóle by nie palił tak miałem w oplu astrze

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 15 sty 2008, o 15:46

moj raz palil raz nie (zwłaszcza ciepły) potem juz tylko zimny palil a potem w czasie jazdy normalnie padał i stawał na drodze. a ze cieply to nie chcial palic ponownie :) wymiana modułu i nie ma problemu żadnego :)
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 18 sty 2008, o 23:52

W module jest taki fikuśny układzik, który przestaje działać jak traci możliwość wydajnego chłodzenia.Jeśli nie pali jak ciepły należy zacząć od modułu, a jest on nienaprawialny tylko wymienny :lol: Pozdrówki! 8)

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 19 sty 2008, o 21:24

ehhh. byleby moj nastepne 10-15 lat posmigał jak orginał :D
Obrazek

Awatar użytkownika
knocx
Lew
Lew
Posty: 169
Rejestracja: 1 mar 2008, o 10:56
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Zduńska wola
Kontakt:

Postautor: knocx » 30 maja 2008, o 15:57

no dobra, u mnie jest podobnie. Jak zimny, to pali na dotyk, jak nim pojeżdze, to musze go troche pokręcić zanim odpali. I co to moze być w tym moim dieslu?
The Light At The End Of The World

ghost80

Postautor: ghost80 » 30 maja 2008, o 17:54

A automat ssania się nie zaciął w pozycji "otwarte"?

Awatar użytkownika
knocx
Lew
Lew
Posty: 169
Rejestracja: 1 mar 2008, o 10:56
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Zduńska wola
Kontakt:

Postautor: knocx » 30 maja 2008, o 18:25

Czyżby zacinał mi sie za kazdym razem jak dłużej pojeżdże? Z tego co wiem to chyba ssanie mam odłączone i juz od dawna nie działa bynajmniej nie zauważyłem by działało.
The Light At The End Of The World

Anonymous

Postautor: Anonymous » 30 maja 2008, o 18:26

Jak to sie mówi ten typ tak ma :) Mój na zimno też czasami zagada na dotyk, ale jak jest ciepły to już ciut gorzej. Moim zdaniem to po prostu objaw lekkiego zużycia silnika. Widziałem kiedys tak zjeżdżonego diesla który palił tylko zimą :) Latem nie było mocnych żeby go "zagadać" :)

Awatar użytkownika
knocx
Lew
Lew
Posty: 169
Rejestracja: 1 mar 2008, o 10:56
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Zduńska wola
Kontakt:

Postautor: knocx » 30 maja 2008, o 18:30

No i kurde tego się boję. Od kiedy zaczęło sie ciepło na dworze to pojawiły sie problemy :cry:
The Light At The End Of The World

Anonymous

Postautor: Anonymous » 30 maja 2008, o 23:53

no cóż ja tez wymieniłem moduł.... znaczy sie wiosenna epidemia padających modułów.. jest w tym szaleństwie jakaś prawidlowość nie?