silnik 1.4 do karoserii 1.1?

Wszystko o silnikach, diesel, benzyna, lpg, itd,

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Awatar użytkownika
pawel 1xxx
super lew
super lew
Posty: 241
Rejestracja: 24 sty 2008, o 02:23
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Krasnobród (koło Zamościa)

silnik 1.4 do karoserii 1.1?

Postautor: pawel 1xxx » 12 lut 2008, o 17:47

witam. mam pytanko... Czy silnik i zawieszenie z p309 1.4L bedzie pasować do karoserii z 1.1L ?
1.4i 91r tuning? :p
Lancia Dedra 1.6i 96r kombi

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 12 lut 2008, o 17:52

jak najbardziej..pamiętaj tylko o skrzyni biegów,sankach,i łapach

Awatar użytkownika
pawel 1xxx
super lew
super lew
Posty: 241
Rejestracja: 24 sty 2008, o 02:23
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Krasnobród (koło Zamościa)

Postautor: pawel 1xxx » 12 lut 2008, o 18:02

oczywiście to wszystko mam z 1.4 Chodzi o to że chcę sobie zmienić nadwozie, bo moje przeżyło dwie poważne stłuczki i bierze już je rdza (właściwie jednego progu prawie nie ma). Trym sposobem nie opłaca się łatać. Już mam jedno na oku... za 400zł (chyba nie dużo) za samą gołą karoserię... Dzięki za info :) 8)
1.4i 91r tuning? :p

Lancia Dedra 1.6i 96r kombi

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 12 lut 2008, o 18:07

rzeczywiście cena dobra...ale zmiana nadwozia?? to chyba wyższa szkoła jazdy jest...gadaj z naszym klubowym blacharzem-marianem :)

Awatar użytkownika
pawel 1xxx
super lew
super lew
Posty: 241
Rejestracja: 24 sty 2008, o 02:23
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Krasnobród (koło Zamościa)

Postautor: pawel 1xxx » 12 lut 2008, o 18:21

tzn. w jakiej kwestii mam z nim gadać? Czy da się zmienić nadwozie? Wydaje mi się że to nie problem... chyba że tylna belka, bo tego jeszcze nie rozbierałem...
1.4i 91r tuning? :p

Lancia Dedra 1.6i 96r kombi

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 12 lut 2008, o 18:24

NADWOZIE to nie PODWOZIE :) a teraz o tym mówisz...ja przez pojęcie nadwozia to rozumiem drzwi,błotniki itepe...wszystkie blahi :)

Awatar użytkownika
pawel 1xxx
super lew
super lew
Posty: 241
Rejestracja: 24 sty 2008, o 02:23
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Krasnobród (koło Zamościa)

Postautor: pawel 1xxx » 12 lut 2008, o 18:31

Dokładnie mi chodzi o to że kupię samą gołą karoserię czyli samochód bez kół, zawieszenia, drzwi, klap, siedzeń itp.. Właściwie to sam dach, podłoga i rama.. Czyli to co zostaje z samochodu jak się usunie wszystko... :P
1.4i 91r tuning? :p

Lancia Dedra 1.6i 96r kombi

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 12 lut 2008, o 19:07

ale 1,4 to tu3 a 1,1 juz niekoniecznie. moze inaczej jest w tych talbotowych. chyba ze tez tu rodziny
Obrazek

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 12 lut 2008, o 19:30

ale markosiu sama komora silnika jest taka sama..różni się tylko mocowaniem silnika do karoserii..

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 12 lut 2008, o 20:17

no o to mi chyba chodzi :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kuba309GTI
Administrator
Posty: 2595
Rejestracja: 10 sty 2006, o 23:57
Model 309: GTI
Silnik: 1905
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Postautor: kuba309GTI » 12 lut 2008, o 21:07

zmiana nadwozia?? :shock: Po pierwsze czy jest to opłacalne?? I ile czasu zajmie ci ta przekładka. Zapewne po drodze coś się rozpadnie, będą dodatkowe koszty itp., kolejne pytanie czy kolor jest ten sam??, co zrobisz ze starymi papierami?? Ja bym to sobie jeszcze kilka razy dobrze przemyślał na twoim miejscu. Ja miałem wypruty środek, wyjęte drzwi, zdjętą klapę, szybę czołową i wszystko co do malowania trzeba było usunąć i składanie we dwie osoby zajeło mi dwa dni, a tu masz jeszcze silnik, całe zawieszenie przód, tył to akurat nie problem bo raptem 4 śruby, tłumik, przewody hamulcowe, czy jest elektryka w nim??, podłączenie tego tyssiąca kabelków, przewodów. Ja osobiście bym sie w to niepchał. Wiec jeszcze raz przemyśl to na spokojnie, żebyś się nie wpakował w niezłe bagno!!!!!
Peugeot 309 GTI, 309 Diesel tuning

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 12 lut 2008, o 21:54

wiedziałem że marian Cię pocieszy :) na mój gust najłatwiej było by powymieniać popsute elementy,poszpachlować to czego nie da się wymienić,pomalować i jeździć :)

Awatar użytkownika
kuba309GTI
Administrator
Posty: 2595
Rejestracja: 10 sty 2006, o 23:57
Model 309: GTI
Silnik: 1905
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Postautor: kuba309GTI » 12 lut 2008, o 22:04

bo gdyby to było tak raz dwa i już to sam bym szukał budy do mojego ropucha, a wiem gdzie stoji łądniutka buda
Peugeot 309 GTI, 309 Diesel tuning

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 12 lut 2008, o 22:20

nie mówie że to tak raz dwa,ale łatwiejsze niż przekładać całą karoserie :)

ghost80

Postautor: ghost80 » 12 lut 2008, o 22:29

Radziu, ja nazwałbym to raczej przekładaniem wszystkiego do "budy" - istny powrót na linię montażową