Jaki silniczek krokowy??

Wszystko o silnikach, diesel, benzyna, lpg, itd,

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Jaki silniczek krokowy??

Postautor: radzix » 17 mar 2008, o 15:33

Witam.

Zastanawiam się czy jest możliwość zastosowania silniczka krokowego z innego auta o podobnej pojemności, lub z innego puga o mniejszej pojemności..bo już mnie wkurza to falowanie obrotów,kiedyś od Astry GSI mi założyli to obroty poniżej 4 tysięcy nie schodziły... :/

ghost80

Postautor: ghost80 » 18 mar 2008, o 01:35

Tu by się raczej gary musiał wypowiedzieć - zna się na tych pierduśnikach jak mało kto

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 3 maja 2008, o 19:28

Radzix a ty chcesz w swiom GTI go zastosować???? :shock:

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 6 maja 2008, o 15:48

no nie chce ale muszę..u mnie silniczek krokowy już ma dość..na zlocie widzieli i czuli co poniektórzy...potrafi zgasnąć na zimnym silniku, albo za dużo paliwa podaje i czuć za mną benką...masz jakieś rozwiązanie??

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 6 maja 2008, o 17:04

Radzix w gti nie ma krokowego jest zawór powietrza dodatkowego a co do beny raczej stawiałbym wytarte ścieżki w przepływce

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 6 maja 2008, o 17:08

hmm..to żeś mi parola zagiął...toć sam widziałem jak wyciągali takie małe ustrojstwo i wkładali od gsi...

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 6 maja 2008, o 17:09

A jaki ty masz motor?

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 6 maja 2008, o 17:10

1.9 na pełnym wtrysku...a jeśli mnie o oznaczenia pytasz to tego nie wiem :)

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 6 maja 2008, o 17:13

Nad alternatorem na bloku silnika jest 2 tabliczki jedna to numer seryjny a druga to oznaczenie literowe silnika .Ta druga mnie interesuje

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 6 maja 2008, o 17:30

a poczekaj już lece objerzeć :)
Obrazek
Obrazek

rozumiem że o to chodzi ??:)

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 6 maja 2008, o 17:45

D6B - brawo topowy gti 128 KM

Awatar użytkownika
radzix
expert lew
expert lew
Posty: 4165
Rejestracja: 21 kwie 2006, o 18:48
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Warszawa-Nieporęt
Kontakt:

Postautor: radzix » 6 maja 2008, o 17:54

dobra dobra, tyle to wiedziałem, a co w kwestii tego silniczka?? :)

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 6 maja 2008, o 18:11

A skąd wiedziałeś skoro nie wiedziałeś oznaczeń silnika bo wersji silnikowych było kilka różniły sie mocą i osprzętem
A więc pod aparatem zapłonowym znajduje sie zawór powietrza dodatkowego odpowiada za ssanie (tak jakby krokowiec ale nie do końca) a nie wiem co ci z gsi wkładali? Jak śmierdzi paliwem niespalonym przyczyn moze być wiele
1.przepływomierz możę miec wytarte ścieżki po których chodzi sywak (mozna delikatnie przesunąć płytkę)
2. czujnik temperatury pod aparatem zapłonowym
3.czujnik położenia przepustnicy

A jaki masz aparat zapłonowy z modułem czy osobno?