Diesel - brak wolnych obrotow

Wszystko o silnikach, diesel, benzyna, lpg, itd,

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

krolik54
super lew
super lew
Posty: 233
Rejestracja: 28 mar 2007, o 20:50
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Postautor: krolik54 » 18 maja 2008, o 21:58

no normlanie w przeciwnym kierunku w stosunku do strzalek plynie paliwo i auto idzie ladnie

Awatar użytkownika
bzium
expert lew
expert lew
Posty: 1701
Rejestracja: 29 mar 2006, o 18:49
Model 309: GTI16
Silnik: XU9J4(D6C)
Lokalizacja: Zielona Góra/lubuskie

Postautor: bzium » 18 maja 2008, o 23:25

może i sam z siebie idzie ale pewnie jak byś miał podpompować ręczną pompką to tydzień byś pompował ;]
309 1.9D 86r - moja pierwsza bestia ;) - sprzedany
-------------------------------
:309: :gtiv16: D6C 158KM :) Obrazek

Volvo v40 T4 B4204T5 200KM/300Nm :D Obrazek

krolik54
super lew
super lew
Posty: 233
Rejestracja: 28 mar 2007, o 20:50
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Postautor: krolik54 » 18 maja 2008, o 23:27

no wlasnie i jak jest na odworot podlaczone to pompuje ladnie reczna pompka, inaczej niezbyt to wygladalo

Awatar użytkownika
bzium
expert lew
expert lew
Posty: 1701
Rejestracja: 29 mar 2006, o 18:49
Model 309: GTI16
Silnik: XU9J4(D6C)
Lokalizacja: Zielona Góra/lubuskie

Postautor: bzium » 18 maja 2008, o 23:30

;] to ja nie wiem, nie mam jak sprawdzić więc więcej nic nie mówię ;]
309 1.9D 86r - moja pierwsza bestia ;) - sprzedany
-------------------------------
:309: :gtiv16: D6C 158KM :) Obrazek

Volvo v40 T4 B4204T5 200KM/300Nm :D Obrazek

krolik54
super lew
super lew
Posty: 233
Rejestracja: 28 mar 2007, o 20:50
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Postautor: krolik54 » 18 maja 2008, o 23:37

dlamnie to tez jest dziwne ale co tam najwazneiejsze ze dziala, a jutro mam zamiar jechac na wakajcie i zrobic pugiem jakies 2k km wiec mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie autko

Awatar użytkownika
bzium
expert lew
expert lew
Posty: 1701
Rejestracja: 29 mar 2006, o 18:49
Model 309: GTI16
Silnik: XU9J4(D6C)
Lokalizacja: Zielona Góra/lubuskie

Postautor: bzium » 18 maja 2008, o 23:57

życzę miłej i bezpiecznej podróży ;]
309 1.9D 86r - moja pierwsza bestia ;) - sprzedany
-------------------------------
:309: :gtiv16: D6C 158KM :) Obrazek

Volvo v40 T4 B4204T5 200KM/300Nm :D Obrazek

ghost80

Postautor: ghost80 » 19 maja 2008, o 00:13

bzium pisze:może i sam z siebie idzie ale pewnie jak byś miał podpompować ręczną pompką to tydzień byś pompował ;]

Wystarczy, że jakiś domorosły mechanior zamienił na odwrót zaworki zwrotne w pompce próbując ją naprawić i cały zamysł konstruktorów szlag trafił :)

Anonymous

Postautor: Anonymous » 19 maja 2008, o 00:44

Ghost zawsze znajdzie jakieś logiczne, a zatym najprostsze rozwiązanie :)

ghost80

Postautor: ghost80 » 19 maja 2008, o 00:55

No dobra, przyznam się bez bicia - sam się naumiałem na swoich błędach, gdyż pierwszym razem gdy regenerowałem pompę paliwową (dobrze, że nie swoją ;P ) się walnąłem nie patrząć co gdzie i jak było. Też skubania pompa nie podawała paliwa ;)

krolik54
super lew
super lew
Posty: 233
Rejestracja: 28 mar 2007, o 20:50
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Postautor: krolik54 » 19 maja 2008, o 01:20

a moze ktos ma zdjecie jak to u niego jest bo cos to spac dalej mi nie daje, mimo ze jest wszystko ok...