Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 25 lut 2018, o 11:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 maja 2010, o 20:43 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 16:07
Posty: 38
Model 309: SX
Silnik: XU5
gdy zalączam silnik nie gaśnie mi lampka "K" co ona moze oznaczac boje sie ze cos sie stanie. z tego co wiem jezeli swieci sie na czerwono jakas lamka to nie mozna kontynuowac jazdy. jezeli ktos wie za co ona moze odpowiadac to prosze o pomoc.silnik pracuje normalnie tak jak przed tym jak sie nie swiecila. monowtrysk 1.6[/b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2010, o 13:11 
Powiem Ci że mi też się świeciła i jeździłem tak przez rok i nic się nie działo. Mechanik nie mógł dojść od czego to się świeci.
Musisz sprawdzić błędy, bo kontrolka zapala się jeżeli występuję błąd silnika (komputera)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2010, o 13:24 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 16:07
Posty: 38
Model 309: SX
Silnik: XU5
odczytalem błąd komputera nr 5-2 oznacza to jakis układ obwodu sondy lambda musial sie jakis kabel z sondy obluzowac albo cuś. komp skasowany i kontrolka sie nie swieci. zobacze czy znowu sie nie zaswieci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2010, o 20:00 
Jeżeli się nie mylę sama kontrolka oznacza że występuje jakis bład.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 11:57 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 16:07
Posty: 38
Model 309: SX
Silnik: XU5
błąd 5-2 to brak regulacji mieszanki teraz zdiagnozowałem i nie wiem o co chodzi. co oznacza ten błąd i co zrobić zeby więcej sie nie pokazywał bo tylko z tym mam teraz problem.błąd z sondą lambda to była błędna diagnoza ale z ta mieszanką to nie mam pojęcia. Dodam ze nie posiadam katalizatora i podejrzewam ze to ma jakiś wpływ na to.spalanie w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2011, o 10:12 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 20:47
Posty: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Model 309: 1.4i
Silnik: TU3M
witam!

mi ta kontrolka sie zapala czasem.. chwile swieci i gasnie.. albo jak wlacze i wylacze silnik to zgasnie... od czego najlepiej zaczac.. powiem tak 1.4KAT b/g.. dopiero go z 2 tyg temu kupilem i wymienilem belke hamulce amory tyl przod filtry olej itp.. swiece sonda itp nie ruszalem jeszcze..

czytalem na forum ze to blad komputera, o odloczeniu aku, ze moze sonda albo wtryski...

ale wg was (pewnie macie to juz za soba) najlepiej od czego zaczac to spr

z gory dzieki za pomoc

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2011, o 12:04 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 20:47
Posty: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Model 309: 1.4i
Silnik: TU3M
przeczytalem artykul o autodiagnostyce.. http://www.peugeot309.pl/index.php?opti ... &Itemid=70
z kluczykiem co sie przekreca ale nie odpala silnika (3 sek.) i wyskoczyly migniecia 4-1...

ale nie moglem znalazc co znaczy.. inne sa ale tego nie ma.. ktos wie co oznaczaja??

z gory dzieki

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2011, o 12:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 22:25
Posty: 1027
Lokalizacja: edynburg
Model 309: SX
Silnik: XU5 1.6
słabo szukałeś. następnym razem postaraj się lepiej.
viewtopic.php?p=48252#p48252
viewtopic.php?p=50480#p50480


ps. nie pisz posta pod swoim postem. używaj funkcji edycji.

_________________
toyota yaris 1.3 sr dvvt-i '09
ford fusion 1.4 '05 - zmarło mu się na uwaloną elektronikę. być może ożyje jako franken - puzon. prace nad zastępczym mózgiem już trwają.
citroen xsara 1.9 td '97 XUD9TE - reinkarnacja w postaci żyletek
peugeot 309 sx '88 XU5 - sprzedany przymusowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2011, o 13:33 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 20:47
Posty: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Model 309: 1.4i
Silnik: TU3M
dzieki za pomoc..

ale na tym pierwszym odnosniku: viewtopic.php?p=48252#p48252 4-1 = mieszanka zbyt uboga
natomiast znalazlem jeszcze to: http://www.forum.peugeot309.pl/viewtopi ... 34&start=0 4-1 = czujnik predkosci obrotowej silnika


ktos wie ktore to jest poprawne? bo nie mam pojecia a w dwoch miejscach jest inaczej to nazwane..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2011, o 19:07 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Cała przyczyna jest w gazie, podjedz na regulacje lub poprostu to olej. Nic z tym nie wskurasz przerabiałem osobiscie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2011, o 19:37 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 20:47
Posty: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Model 309: 1.4i
Silnik: TU3M
dzieki za info.. podjade podjade i dam znac czy cos pomoglo.. a swoja droga sprawdze na benzynie jak bedzie chodzilo.
tylko poki co dopiero jestem w fazie ogarniania Puga bo stan mechaniki i elektryki byl strasznie zapuszczony.. ale za to blachy byly zdrowe:)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2012, o 20:52 
Offline
super lew
super lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 15:26
Posty: 294
Lokalizacja: Żary\Zielona Góra
Model 309: Graffic
Silnik: 1,1
Na 4-1 nie zwracaj uwagi. Jestem pewny, że jak byś sprawdzał błedy przy odpalonym silniku to 4-1 ci nie wyskoczy. Prawdziwsze jest to z tymi obrotami wału silnika. Uboga/zbyt bogata mieszanka to 3-1 , przynajmniej ja mam takie info.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL