Prawa polos

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

vitus
Lew
Lew
Posty: 130
Rejestracja: 9 sty 2006, o 02:18
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Prawa polos

Postautor: vitus » 13 sty 2006, o 22:43

Mam pytanie nie wiecie czy oplaca sie regenerowac polosie bo z tego co slyszalem to tylko nadlewka metalu i szlif i wlasnie zastanawiam sie czy swoja regenerowac czy kupic jaka uzywana ale nie zajechana :)

Anonymous

Postautor: Anonymous » 13 sty 2006, o 23:18

te po regenracji sa badziewne z tego co wiem

vitus
Lew
Lew
Posty: 130
Rejestracja: 9 sty 2006, o 02:18
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Postautor: vitus » 14 sty 2006, o 01:07

wlasnie tez mi sie tak wydaje bo w sumie roznica w cenie nie jest duza a moja polos jest juz na wykonczeniu. Mam pytanie wie ktos albo ma jakis schemat jak wymienic polos ?? Dzieki za jakies kolwiek wskazowki

rodzynek
super lew
super lew
Posty: 590
Rejestracja: 31 gru 2005, o 14:53
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Postautor: rodzynek » 14 sty 2006, o 01:12

Jak jest różnica w cenie? Pytam z ciekawości, też mnie to czeka w najblizszym czasie. Mam regenerowana i już ma ponad 80 tyś km. Trzyma się :)

vitus
Lew
Lew
Posty: 130
Rejestracja: 9 sty 2006, o 02:18
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Postautor: vitus » 14 sty 2006, o 01:28

koles mi powiedzial ze regenarcie ok 50-60zl a mam mozliwosc zamowic u kolesia (juz zamawialem kilka czesci) polos za 75zl + koszty przesylki wiec wydaje mi sie ze bardziej sie oplaca tylko z tym jest jeden walek z tego co wyczytalem to jest kilka dlugosci polosi :/

rodzynek
super lew
super lew
Posty: 590
Rejestracja: 31 gru 2005, o 14:53
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Postautor: rodzynek » 14 sty 2006, o 11:43

ILE :?: :?: :?: We Wrocku chcą 300. Zależy to również od silnika. U mnie (tu) półoś jest razem z przegubem. W gti jest to oddzielnie.

vitus
Lew
Lew
Posty: 130
Rejestracja: 9 sty 2006, o 02:18
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Postautor: vitus » 14 sty 2006, o 12:57

u mnie tez jest polos razem z przegubami, ja szukalem w wielu warsztatach regeneracji :D a czesci kupuje na 2 szrotach :) i od jednego kolesia z starogradru szczecinskiego

Awatar użytkownika
webmaster
extra lew
extra lew
Posty: 811
Rejestracja: 29 gru 2005, o 16:24
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Postautor: webmaster » 14 sty 2006, o 15:46

No w Łodzi regenrowana kosztuje także 270zł i trzeba jeszcze oddac starą, a nowa koszutuje ok.800zł, a tego co gadałem z gościem ze sklepu to wszyscy kupują regenerowane, do tej pory sprzedali pare nowych. Niektórzy nawet nie wiedzą że kupują renerowane :)
Ja także mam regenerowane i nienarzekam.
309 jest jak biedronka, tylko nie pamiętam dlaczego :)

vitus
Lew
Lew
Posty: 130
Rejestracja: 9 sty 2006, o 02:18
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Postautor: vitus » 14 sty 2006, o 16:19

Ja nie pytalem ile kosztuje nowa ;)

Awatar użytkownika
dasku
Lew
Lew
Posty: 154
Rejestracja: 3 sty 2006, o 01:27
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Brodnica woj. kuj-pomorskie
Kontakt:

Postautor: dasku » 14 sty 2006, o 16:26

zgadzam sie z ostatnia wypowiedzia z tego co sie dowiedzialem do mojego (gt) polos na strone regenerowana kosztuje 275 zl i trzeba oddac stara a nowa w granicach 750 zl
jakie mam obecnie nie wiem bo jeszcze nic z przegubami nie robilem

Anonymous

Postautor: Anonymous » 15 sty 2006, o 02:16

vitus dalbys namiar na te szroty :D a co do półoski to gdzies jakąs mam schowaną wiec jakby ci zależalo...

vitus
Lew
Lew
Posty: 130
Rejestracja: 9 sty 2006, o 02:18
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Postautor: vitus » 15 sty 2006, o 02:25

szroty prosze bardzo:

myslowice wysoki brzeg bodajze ulica chorzowska
jak sie jedzie na chelm ale tam nie znam adresu

Ile bys chcial za ta polosc , masz jakies inne czesci do peugeota ??

nr gg do kolesia co ma tanie czesci 5645243 lub telefon 0608-388-531

Anonymous

Postautor: Anonymous » 15 sty 2006, o 02:31

a tego w myslowicach to nie znalem :D czesci nie mam,polos przyjolem z tzw dobrodziejstwem inwentarza czyli jak kupowalem 309 od kumpla sypnol mi kilkoma rzeczami.zreszta jak co zapraszam na gg :D

Anonymous

Postautor: Anonymous » 3 mar 2006, o 21:22

panowie podpinam sie pod topic i zapytuje was jako specjalistów :D czy dobrze kojarze objawy wskazujące na koniec życia mojej prawej półośki :
a więc po kolei - od prędkości ok 50km/h coś szumi niemiłośiernie,wręcz huczy z przodu,czuć na kierownicy lekkie drgania,powyżej tej prękości jest już tylko gorzej,natomiast dziś podniosłem autko na lewarku,najpierw prawa strona-spróbowałem przekręcić ręcznie kołem-do przodu jeszcze jakoś sie udało ale do tyłu porażka,ciężko idzie więc odpaliłem silnik i chciałem wbić bieg tak aby upewnić się czy to nie łożysko tak szumi a tu niespodzianka-bieg wbiłem ale całym autem normalnie trzęsło jak cholera i biło coś od strony koła.po drugiej stronie(lewej)już takich niepokojących zjawisk nie zaobserwowałem,wbiłem bieg,cichutko,nic nie szarpie...
czy możecie stwierdzić co jest przyczyną tego zjawiska?półoś,łożysko czy jakiś inny element ?zacisk hamulcowy raczej odpada,czasem cuduje ale takich jaj po nim się nie spodziewam.

Anonymous

Postautor: Anonymous » 3 mar 2006, o 22:04

Mam ten sam objaw co mój przedmówca do 50KM/h jest cicho w przedziale 50-90km/h straszliwie buczy powyżej tej predkosci wydaje mi sie jakby było znowu OK .Ja stawiam na łozysko czy mam racje ?