Sciaganie zbiornika paliwa

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Rysiek24

Sciaganie zbiornika paliwa

Postautor: Rysiek24 » 20 wrz 2009, o 19:22

witam

sciagal ktos zbornik paliwa w pugu ? umnie posypal sie prog za zbiornikiem i na dole przy mocowaniu lewarka , najlepiej bylo by to zalatac wlasnie sciagajac zbiornik . Tylko nie wiem ile przy ty roboty ? z tego co ogladalem musze zdjac wydech i zrobic cos z linkami o recznego ( wypiac ? odsunac ?) , a co jeszcze bedzie trzeba zdjac ? ?

Awatar użytkownika
zmac
expert lew
expert lew
Posty: 1667
Rejestracja: 2 gru 2008, o 08:50
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: zmac » 20 wrz 2009, o 19:45

nic skomplikowanego, musisz odpiac linki recznego, najlepiej w srodku od dzwigni, nastepnie od gory pod tylna kanapa odpiac przewody paliwowe i elektryczne, w prawym tylnym zakolu odłączyc wlew i odpowietrzenie zbiornika i odkrecasz od dołu dwie sruby, powinny dac sie odkrecic i zbiornik masz wyjety

Rysiek24

Postautor: Rysiek24 » 20 wrz 2009, o 19:48

Tylko ze wlasnie wolal bym nie sciagac bebnow. Bo w jednej polosi mam kiepski gwint i boje sie ze juz nie nakrece nakretki ponownie.

Awatar użytkownika
zmac
expert lew
expert lew
Posty: 1667
Rejestracja: 2 gru 2008, o 08:50
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: zmac » 20 wrz 2009, o 20:20

to odepnij od dzwigni w srodku, duzo latwiej i szybciej, zdejmujesz plastikowa osłone dzwigni, odkrecasz nakretke i linki masz rozpiete a potem od dolu wyjmujesz tylko pancerze

Awatar użytkownika
DJPreZes
super lew
super lew
Posty: 255
Rejestracja: 19 wrz 2007, o 12:17
Silnik: 1361
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Postautor: DJPreZes » 20 wrz 2009, o 21:40

No a te dwie śruby od dołu to 13 są.
205 Indiana, wkrotce ze zderzakiem od 309 GTI ;) Wierzy ktoś jeszcze w ten zderzak? :)

Awatar użytkownika
zmac
expert lew
expert lew
Posty: 1667
Rejestracja: 2 gru 2008, o 08:50
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: zmac » 21 wrz 2009, o 21:04

Prezes ja tu buduje napiecie, a tu prosze wszystko na tacy :lol:

Rysiek24

Postautor: Rysiek24 » 21 wrz 2009, o 21:18

oddaje auto do blacharza , niech sie z tym bawi , bo jest troszke roboty , szczegolnie ze w tym miejscu bylo wzmocnienie na lewarek . Koszta jakie wyliczyl to min 200 zl :/ . Troszke duzo, biorac pod uwage cene auta na rynku , ale pug musi jeszcze z rok lub dawa wytrzymac , a jak narazie poza rudym na podwoziu, nic mu nie dolega.

Awatar użytkownika
zmac
expert lew
expert lew
Posty: 1667
Rejestracja: 2 gru 2008, o 08:50
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: zmac » 21 wrz 2009, o 21:23

jak ja dowiadywałem sie dwa lata temu o wymiane progow i wzmocnienie wszystkiego to kwota od jakiej chcial sie podjac oscylowała w okolicach 500pln tak wiec mysle ze duzo nie chce

Rysiek24

Postautor: Rysiek24 » 21 wrz 2009, o 21:30

hmm najgorsze ze od zewnatrz gdzie ocynkowane , nic nie wskazuje ze auto moze wymagac latania , ale od dolu nie wyglada ciekawe. Narazie jeden prog, drugi byl mniej zzarty i polatalem go spawarkai oraz blachami pol roku temu w garazu , jak narazie trzyma sie jakos i daje sie uniesc auto na lewarku. Ale nle wiem czy wytrzyma zime....