Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 18 sty 2018, o 04:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 gru 2005, o 12:15 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, o 16:24
Posty: 811
Lokalizacja: Łódź
Witam
Czy u was chłopaki też coś takiego się dzieje że zimą drzwi tylne nie chcą mi się otwierać, myślałem że zamarzły, to zdjąłem obicie i nasmarowałem co tam mogłem (ale niewiele mogłem bo tak sa u nas zabudowane te drzwi ze tylko 2 małe otorki sa ale nasmarowałem) a drzwi nadal nie działają.
Ale to nie wszytko, zauważyłem że jak nie zamykam drzwi z wciśnijętym przyciskiem od blokowania, to mogę je otworzyć bez problemu, ale jak się zapomnę i przez zamknięcem wcisnę blokadę to potem kicha nie mogę tej blokady podnieść, słychać jak nią szarpę że wszystko tam chodzi tylko dupa, nie mogę podnieść jak na siłę podnosz to zaraz spada. Po jakimś czasie (ok2,3 dni ) udaje mi się je otorzyć ale do następnego zatrzasniecia, jakieśpomysły? zamek się już psuje czy co?

_________________
309 jest jak biedronka, tylko nie pamiętam dlaczego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2005, o 12:24 
.. WD40 albo coś podobnego.. powinno pomóc lub utwierdzić w przekonaniu że to zamek.. ogólnie w naszych "starych" samochodach powinno się raz na jakiś czas napuszczać WD bo otwarcie zamka wkrętakiem jest takie proste.... przetestowałem to kiedyś w moim oplu i mercedesie... w mercu nawet zdemontowałem zamek aby zobaczyć .. dlaczego :) Starość nie radość ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 31 gru 2005, o 03:57 
webmaster napisał(a):
Witam
Czy u was chłopaki też coś takiego się dzieje że zimą drzwi tylne nie chcą mi się otwierać, myślałem że zamarzły, to zdjąłem obicie i nasmarowałem co tam mogłem (ale niewiele mogłem bo tak sa u nas zabudowane te drzwi ze tylko 2 małe otorki sa ale nasmarowałem) a drzwi nadal nie działają.
Ale to nie wszytko, zauważyłem że jak nie zamykam drzwi z wciśnijętym przyciskiem od blokowania, to mogę je otworzyć bez problemu, ale jak się zapomnę i przez zamknięcem wcisnę blokadę to potem kicha nie mogę tej blokady podnieść, słychać jak nią szarpę że wszystko tam chodzi tylko dupa, nie mogę podnieść jak na siłę podnosz to zaraz spada. Po jakimś czasie (ok2,3 dni ) udaje mi się je otorzyć ale do następnego zatrzasniecia, jakieśpomysły? zamek się już psuje czy co?


u mnie dzieje sie to samo - ale to przed mrozami sie zaczelo - jak masz centralny to silownik ;(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, o 10:33 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, o 16:24
Posty: 811
Lokalizacja: Łódź
No nie u mnie nie centralnego :)

_________________
309 jest jak biedronka, tylko nie pamiętam dlaczego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, o 10:44 
Do głowy przychodzą mi dwa pomysły:
1.do zamka dostała się wilgoć i podczas mrozu wszystko staje w bezruchu
2.jakiś pierduśnik się zużył, lub uszkodził i blokuje tego ajzola od blokowania drzwi
A rozwiązanie jest chyba tylko jedno: rozpróć drzwi, wyjąć zamek, rozebrac, sprawdzić czy wszystko działa prawidłowo, nasmarować (polecam dużą ilość WD40 lub smar grafitowy), zamontować i przy odrobinie szczęścia będzie żył :D
Życzę powodzenia


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, o 14:59 
Offline
super lew
super lew

Dołączył(a): 31 gru 2005, o 14:53
Posty: 590
Lokalizacja: Wrocław
Jest Nas coraz więcej. Wd 40 pomaga na krótko :( Wstawiłem auto do ogrzewanego garażu i nic ni epomogło. Podejrzewam zuzycie jakiegoś elementu. Wymontowałem wszystko, jest to zabudowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, o 15:40 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, o 16:24
Posty: 811
Lokalizacja: Łódź
I jak rodzynek po wymontowaniu wszystkiego i zamontowaniu teraz ci działa dobrze?

_________________
309 jest jak biedronka, tylko nie pamiętam dlaczego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, o 16:13 
Offline
super lew
super lew

Dołączył(a): 31 gru 2005, o 14:53
Posty: 590
Lokalizacja: Wrocław
Nie. Lewa strona nie działa, prawa ma czasem przbłyski chęcia do działania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, o 16:20 
latwo wam mowic - rozproj drzwi - tylnie drzwi mam perfekcyjnie wygluszone - koszt wykonania jednych okolo 40 - 50 zl ;( i wez to teraz rozproj !! heeeeh poczekamy na lato bedzie cacy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, o 17:00 
Offline
super lew
super lew

Dołączył(a): 31 gru 2005, o 14:53
Posty: 590
Lokalizacja: Wrocław
Zawsze można kupić fotele od 3d :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, o 13:48 
ale ja jestem tempy - stres przed sylwesttrem - temat wkonczenia ma sie do tylnich drzwi ... :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2006, o 23:54 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, o 16:24
Posty: 811
Lokalizacja: Łódź
wiecie co dziś zauważyłem, jeżeli uda mi się otworzyć w końcu drzwi, to działają bez zarzutu do czasu aż:
- przy wciśniętej blokadzie pociągnę za klamkę
- lub zatrzasnę drzwi z wciśniętą blokadą
a jeżeli tych błędów nie popełnie to działają jak ta lala, dziwne, jakieś pomysły czemu tak się dzieje?

_________________
309 jest jak biedronka, tylko nie pamiętam dlaczego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2006, o 00:18 
Nie chcę zapeszać, ale na mój pusty łeb, to będzie problem z zamkiem - podejżewam, że zużył się jakiś element owego "blokatora" zamka.
Sądzę, że czeka Cię wgląd do wnętrza zamka i radzę szukać czegoś związanego z tym cięgnem od blokowania drzwi - może gdzieś coś wadzi.
Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2006, o 08:30 
kto smaruje dalej jedzie ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2006, o 12:28 
Zgadzam sie z ghostem pewnie jakis element sie zuzył zwiazany z tym ciegnem zerknij tez czy czasem owe ciegno nie jest jakies odkrztałcone bo to tez moze miec wpływ na blokowanie, ale jak powiadasz ze jak nie zamkniesz dzrzwi z wcisnietym tym pierdolnikiem i jest ok, to musi byc cos z tym ciegnem lub z jakas czescia która jest bezposrednio z nim zwiazana pozdrawiam. :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL