Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 17 sty 2018, o 11:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pozdrów PUG
PostNapisane: 8 mar 2013, o 14:10 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2013, o 12:13
Posty: 2
Model 309: SX
Silnik: XU5
Witam na Forum.Mam na imię ANTEKmieszkam w Radomiu.Tak się złożyło,że moja znajoma dostała w "prezencie" od ojca -309 /1,1/1989r o stanie techn.lepiej nie pisać.Wymieniłem już krzyżak kol.kierowniczej-mam problem z włożeniem wałka z wielowypust.do płetwy górnego krzyżaka,ale próbowałem po ciemku możę dlatego.Próbowałem wymienić łoż.kol.McPhersona ale moje ściągacze nie podchodzą do górnego zwoju sprężyn. czeka mnie jeszcze regulacja linki sprzęgła ,wymiana zamka pokr.bagażnika być może również tarcz ham./obecne mają ok.8mm grub/ewentualnie regeneracja zac.hamulcowych-niełatwo odbijają po hamowaniu.Pewno jeszcze wiele usterek okaże się w trakcie,ale muszę doprowadzić go do pełnej używalności.Może kiedyś wybierzemy się nim na pobliski zlot .Pozdrawiam wszystkich użytkowników PUG-ow :309:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2013, o 22:40 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Witamy. :309: Na forum jest mnóstwo tematów, które Ci się przydadzą podczas napraw. Te auta psują się raczej schematycznie, czyli każdy przerabiał te same usterki. Krzyżaki kolumny i hamulce to norma więc nie ma się czym przejmować. :beer:: Pomożemy w miarę wiedzy i możliwości.

_________________
Peugeot 309 1.4i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2013, o 14:43 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2013, o 12:13
Posty: 2
Model 309: SX
Silnik: XU5
Witam ponownie ,jestem już po wymianie krzyżaka kol.kier.łoż.McPhersona,tarcz iklocków ham.regeneracji zacisków ham.Teraz jestem w trakcie wymiany osłon półosi prawej.Była do wymiany zewnętrzna i zamiast kupić uniwersalną to pokusiło mnie aby wyjmować półoś co okazało się o wiele trudniejsze niż myślałem.Wewnętrzna osłona była tak zakleszczona w czopie skrzyni biegów/wersja z met.pierścieniem/,że zniszczyłem ją przy odginaniu zaklepanego na amen rantu czopu.Ateraz mam problem z włożeniem nowej osłony wewn.Jak ją można nabić z tym metal. pierścieniem.Jeszcze jeden problem jaki olej i jak uzupełnić ubytek w skrz.biegów.Prosze o pomoc w/w temacie bo już mnie puszcz.nerwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2013, o 10:10 
Offline
lwiątko
lwiątko
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2012, o 19:49
Posty: 7
Model 309: SX
Silnik: 1,1
"(...) jaki olej i jak uzupełnić ubytek w skrz.biegów.(...)". Przyłączam się do prośby. (silnik 1.1)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2013, o 10:31 
Offline
super lew
super lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2010, o 18:36
Posty: 419
Lokalizacja: Kraków
Model 309: Graffic
Silnik: TU1M
Pomijając że nie ten dział ale macie:

Olej 75w80, wlewa się go korkiem na skrzyni, znajduję się on obok dekla skrzyni, odkręca się go kwadratowym kluczem chyba 8 , nalewać do momentu przelania, ważne auto musi stać na równym podłożu na kołach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2013, o 19:38 
Offline
lwiątko
lwiątko
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2012, o 19:49
Posty: 7
Model 309: SX
Silnik: 1,1
dzięki za info


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL