pozdrów PUG

Zapraszamy nowych użytkowników do założenia wątku w którym mogą napisać coś o sobie i przywitać się.
ABISRAD
Posty: 2
Rejestracja: 8 mar 2013, o 12:13
Model 309: SX
Silnik: XU5

pozdrów PUG

Postautor: ABISRAD » 8 mar 2013, o 14:10

Witam na Forum.Mam na imię ANTEKmieszkam w Radomiu.Tak się złożyło,że moja znajoma dostała w "prezencie" od ojca -309 /1,1/1989r o stanie techn.lepiej nie pisać.Wymieniłem już krzyżak kol.kierowniczej-mam problem z włożeniem wałka z wielowypust.do płetwy górnego krzyżaka,ale próbowałem po ciemku możę dlatego.Próbowałem wymienić łoż.kol.McPhersona ale moje ściągacze nie podchodzą do górnego zwoju sprężyn. czeka mnie jeszcze regulacja linki sprzęgła ,wymiana zamka pokr.bagażnika być może również tarcz ham./obecne mają ok.8mm grub/ewentualnie regeneracja zac.hamulcowych-niełatwo odbijają po hamowaniu.Pewno jeszcze wiele usterek okaże się w trakcie,ale muszę doprowadzić go do pełnej używalności.Może kiedyś wybierzemy się nim na pobliski zlot .Pozdrawiam wszystkich użytkowników PUG-ow :309:

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Re: pozdrów PUG

Postautor: maniek » 10 mar 2013, o 22:40

Witamy. :309: Na forum jest mnóstwo tematów, które Ci się przydadzą podczas napraw. Te auta psują się raczej schematycznie, czyli każdy przerabiał te same usterki. Krzyżaki kolumny i hamulce to norma więc nie ma się czym przejmować. :beer:: Pomożemy w miarę wiedzy i możliwości.
Peugeot 309 1.4i

ABISRAD
Posty: 2
Rejestracja: 8 mar 2013, o 12:13
Model 309: SX
Silnik: XU5

Re: pozdrów PUG

Postautor: ABISRAD » 25 kwie 2013, o 14:43

Witam ponownie ,jestem już po wymianie krzyżaka kol.kier.łoż.McPhersona,tarcz iklocków ham.regeneracji zacisków ham.Teraz jestem w trakcie wymiany osłon półosi prawej.Była do wymiany zewnętrzna i zamiast kupić uniwersalną to pokusiło mnie aby wyjmować półoś co okazało się o wiele trudniejsze niż myślałem.Wewnętrzna osłona była tak zakleszczona w czopie skrzyni biegów/wersja z met.pierścieniem/,że zniszczyłem ją przy odginaniu zaklepanego na amen rantu czopu.Ateraz mam problem z włożeniem nowej osłony wewn.Jak ją można nabić z tym metal. pierścieniem.Jeszcze jeden problem jaki olej i jak uzupełnić ubytek w skrz.biegów.Prosze o pomoc w/w temacie bo już mnie puszcz.nerwy.

Awatar użytkownika
Transportowiec
lwiątko
lwiątko
Posty: 7
Rejestracja: 4 lip 2012, o 19:49
Model 309: SX
Silnik: 1,1

Re: pozdrów PUG

Postautor: Transportowiec » 28 kwie 2013, o 10:10

"(...) jaki olej i jak uzupełnić ubytek w skrz.biegów.(...)". Przyłączam się do prośby. (silnik 1.1)

Awatar użytkownika
BzyQ
super lew
super lew
Posty: 419
Rejestracja: 7 lis 2010, o 18:36
Model 309: Graffic
Silnik: TU1M
Lokalizacja: Kraków

Re: pozdrów PUG

Postautor: BzyQ » 2 maja 2013, o 10:31

Pomijając że nie ten dział ale macie:

Olej 75w80, wlewa się go korkiem na skrzyni, znajduję się on obok dekla skrzyni, odkręca się go kwadratowym kluczem chyba 8 , nalewać do momentu przelania, ważne auto musi stać na równym podłożu na kołach.

Awatar użytkownika
Transportowiec
lwiątko
lwiątko
Posty: 7
Rejestracja: 4 lip 2012, o 19:49
Model 309: SX
Silnik: 1,1

Re: pozdrów PUG

Postautor: Transportowiec » 7 maja 2013, o 19:38

dzięki za info