IMMOBILIZER POMOCYYYYY!!!!!!! PROSZE

Problemy z elektryką w 309

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Anonymous

IMMOBILIZER POMOCYYYYY!!!!!!! PROSZE

Postautor: Anonymous » 17 lip 2008, o 02:51

Witam
Mam pewien problem mam w autku immobilizer i nie mogę odpalić auta a wyłączyłem immobilizer tzn. przyłożyłem pilot w to takie miejsce i kontrolka od immobilizera nie świeci już i zawsze wtedy miałem odapalć auto a tu coś się stało i niewiem co normalnie kontrolka gaśnie a rozrusznik sie nie kręci jaka przyczyna ?? proszę o pomoc można jakoś całkowice odłączyć immobilizer?????? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 17 lip 2008, o 06:45

Jesli wyłancza immobilajzer to najprawdopodobnie nie masz styku na aku lub umarł rozrusznik
Spróbój odpalić autko na popych
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

Anonymous

Postautor: Anonymous » 17 lip 2008, o 11:47

Rozrusznik raczej nie bo godzine przed tym zdażeniem że go nie mogłem odpalić przyjechałem nim od mamy i wszystko było dobrze ;/

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 17 lip 2008, o 14:22

jedno nie wyklucza drugiego sprawdź
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

Anonymous

Postautor: Anonymous » 17 lip 2008, o 14:50

Odpalił na popych i potem załapał kilka razy od kluczyka ale znowu to samo;/

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 17 lip 2008, o 16:40

Automat rozrusznika
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

ghost80

Postautor: ghost80 » 17 lip 2008, o 21:15

Potwierdzam, że to tzw "bendix"

Anonymous

Postautor: Anonymous » 18 lip 2008, o 14:08

jak odpale na popych i potem zgasze to łapie go ale wygląda to tak jak by padł akumulator;/

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 18 lip 2008, o 14:28

masz jak byk napisane co moze być przyczyną mozliwe ze trzeba jeszcze tulejki w rozruszniku wymienić . Mozliwe ze wystarczy wykręcić automat i go wyczyścić więc nie wiem po co drążysz temat znasz się cokolwiek na samochodach- potrafisz naprawić? Jesli nie to radzę ci odwiedzić mechanika
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

Anonymous

Postautor: Anonymous » 18 lip 2008, o 14:54

tzn. troche się znam tylko mam ten samochud od niedawna i chciałęm zapoznać się z waszymi opiniami Dzięki wielkie i pozdro:)

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 18 lip 2008, o 23:46

Jeśli koniecznie chcesz ominąć blokadę imobilajzera(choć wątpię by ktoś w benzyniaku blokował rozrusznik-bo zakładam, że masz benzynkę) to znajdź centralkę imobilajzera i dwa najgrubsze kable wychodzące z niej.Jeśli ściągniesz z nich izolację i skręcisz do kupy auto powinno palić bez blokady.Może też być oddzielny przekaźnik i wtedy łączysz przewody styku roboczego przekaźnika oczywiście po ich odłączeniu.Na obudowie przekaźnika powinien być schemat styków.To co napisałem dotyczy większości imobilajzerów i autoalarmów montowanych dodatkowo(niefabrycznych) w autach.Jednak rozrusznik jak chłopaki pisali bardziej pasuje do opisanych objawów.Gdybyś miał jakieś pytania to pisz.Powodzenia. 8)

ludi22
Posty: 2
Rejestracja: 30 lip 2011, o 23:37
Model 309: SX
Silnik: XU5

immobiliser ?

Postautor: ludi22 » 13 lis 2011, o 17:24

Dlaczego został usunięty mój temat !?

Piszę więc jeszcze raz...

Jak ominąć immo w dieslu bo gdzieś zgubiłem pilot, a przy odłączeniu aku. immo zamiast świecić na zielono zaczęło świecić na czerwono co uniemożliwia mi odpalenie.

Co zrobić ?

Awatar użytkownika
lukas_0
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 4 cze 2007, o 22:25
Model 309: SX
Silnik: XU5 1.6
Lokalizacja: edynburg
Kontakt:

Re: immobiliser ?

Postautor: lukas_0 » 15 lis 2011, o 15:04

jako, że poniekąd ja zawiniłem nie udostępniając kosza dla wszystkich więc odpowiadam na to pytanie.

z tego co wiem, a właściwie, czego dowiedziałem się na forum immo w naszych dieselkach siedzi w pompie. o tym pisze nasz zacny kolega Kris309 w ostatniej linijce tego posta:

viewtopic.php?p=53773#p53773

co następne, dowiedziałem się /chyba od zmaca, albo też od Krisa309/ że całe immo to elektrozawór na pompie przymocowany zrywalnymi śrubami. aby go usunąć należy rozwiercić śruby i ściągnąć sterowanie tym zaworem. po szczegóły trzeba się zwrócić do zmaca lub Krisa. może skrobną słówko na ten temat w tym wątku.
toyota yaris 1.3 sr dvvt-i '09
ford fusion 1.4 '05 - zmarło mu się na uwaloną elektronikę. być może ożyje jako franken - puzon. prace nad zastępczym mózgiem już trwają.
citroen xsara 1.9 td '97 XUD9TE - reinkarnacja w postaci żyletek
peugeot 309 sx '88 XU5 - sprzedany przymusowo

Awatar użytkownika
zmac
expert lew
expert lew
Posty: 1667
Rejestracja: 2 gru 2008, o 08:50
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Lokalizacja: Żyrardów

Re: immobiliser ?

Postautor: zmac » 15 lis 2011, o 20:56

ludi22 pisze:Dlaczego został usunięty mój temat !?

Piszę więc jeszcze raz...

Jak ominąć immo w dieslu bo gdzieś zgubiłem pilot, a przy odłączeniu aku. immo zamiast świecić na zielono zaczęło świecić na czerwono co uniemożliwia mi odpalenie.

Co zrobić ?

Jezeli dobrze wywnioskowałem z opisu, masz immo zamontowane razem z alarmem lub jako osobna jednostka. Immo moze rozłaczac rozrusznik, pompe wtryskową lub zasilanie zaplonu, musisz po przewodzie od diody dojsc do centralki i polaczyc przewod ktory zostal rozciety i właczony w obwod blokady. Szukaj tego w okolicy kolumny kierowniczej.

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Re: IMMOBILIZER POMOCYYYYY!!!!!!! PROSZE

Postautor: maniek » 15 lis 2011, o 21:05

Zrób jak zmac napisał. Możesz też zastosować to co pisałem trzy posty wyżej. W dieslu odcinasz elektrozawór na pompie lub rozrusznik. Jeśli znajdziesz centralkę to odłącz zasilanie i znajdź obwód blokady. Jak nie dasz rady zapodaj zdjęcie to Ci pomogę. :beer::
Peugeot 309 1.4i