Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 17 sty 2018, o 06:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lip 2008, o 02:51 
Witam
Mam pewien problem mam w autku immobilizer i nie mogę odpalić auta a wyłączyłem immobilizer tzn. przyłożyłem pilot w to takie miejsce i kontrolka od immobilizera nie świeci już i zawsze wtedy miałem odapalć auto a tu coś się stało i niewiem co normalnie kontrolka gaśnie a rozrusznik sie nie kręci jaka przyczyna ?? proszę o pomoc można jakoś całkowice odłączyć immobilizer?????? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2008, o 06:45 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 23:07
Posty: 790
Lokalizacja: Przemyśl
Jesli wyłancza immobilajzer to najprawdopodobnie nie masz styku na aku lub umarł rozrusznik
Spróbój odpalić autko na popych

_________________
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2008, o 11:47 
Rozrusznik raczej nie bo godzine przed tym zdażeniem że go nie mogłem odpalić przyjechałem nim od mamy i wszystko było dobrze ;/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2008, o 14:22 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 23:07
Posty: 790
Lokalizacja: Przemyśl
jedno nie wyklucza drugiego sprawdź

_________________
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2008, o 14:50 
Odpalił na popych i potem załapał kilka razy od kluczyka ale znowu to samo;/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2008, o 16:40 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 23:07
Posty: 790
Lokalizacja: Przemyśl
Automat rozrusznika

_________________
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2008, o 21:15 
Potwierdzam, że to tzw "bendix"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2008, o 14:08 
jak odpale na popych i potem zgasze to łapie go ale wygląda to tak jak by padł akumulator;/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2008, o 14:28 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 23:07
Posty: 790
Lokalizacja: Przemyśl
masz jak byk napisane co moze być przyczyną mozliwe ze trzeba jeszcze tulejki w rozruszniku wymienić . Mozliwe ze wystarczy wykręcić automat i go wyczyścić więc nie wiem po co drążysz temat znasz się cokolwiek na samochodach- potrafisz naprawić? Jesli nie to radzę ci odwiedzić mechanika

_________________
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2008, o 14:54 
tzn. troche się znam tylko mam ten samochud od niedawna i chciałęm zapoznać się z waszymi opiniami Dzięki wielkie i pozdro:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2008, o 23:46 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Jeśli koniecznie chcesz ominąć blokadę imobilajzera(choć wątpię by ktoś w benzyniaku blokował rozrusznik-bo zakładam, że masz benzynkę) to znajdź centralkę imobilajzera i dwa najgrubsze kable wychodzące z niej.Jeśli ściągniesz z nich izolację i skręcisz do kupy auto powinno palić bez blokady.Może też być oddzielny przekaźnik i wtedy łączysz przewody styku roboczego przekaźnika oczywiście po ich odłączeniu.Na obudowie przekaźnika powinien być schemat styków.To co napisałem dotyczy większości imobilajzerów i autoalarmów montowanych dodatkowo(niefabrycznych) w autach.Jednak rozrusznik jak chłopaki pisali bardziej pasuje do opisanych objawów.Gdybyś miał jakieś pytania to pisz.Powodzenia. 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: immobiliser ?
PostNapisane: 13 lis 2011, o 17:24 
Offline

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 23:37
Posty: 2
Model 309: SX
Silnik: XU5
Dlaczego został usunięty mój temat !?

Piszę więc jeszcze raz...

Jak ominąć immo w dieslu bo gdzieś zgubiłem pilot, a przy odłączeniu aku. immo zamiast świecić na zielono zaczęło świecić na czerwono co uniemożliwia mi odpalenie.

Co zrobić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011, o 15:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 22:25
Posty: 1027
Lokalizacja: edynburg
Model 309: SX
Silnik: XU5 1.6
jako, że poniekąd ja zawiniłem nie udostępniając kosza dla wszystkich więc odpowiadam na to pytanie.

z tego co wiem, a właściwie, czego dowiedziałem się na forum immo w naszych dieselkach siedzi w pompie. o tym pisze nasz zacny kolega Kris309 w ostatniej linijce tego posta:

viewtopic.php?p=53773#p53773

co następne, dowiedziałem się /chyba od zmaca, albo też od Krisa309/ że całe immo to elektrozawór na pompie przymocowany zrywalnymi śrubami. aby go usunąć należy rozwiercić śruby i ściągnąć sterowanie tym zaworem. po szczegóły trzeba się zwrócić do zmaca lub Krisa. może skrobną słówko na ten temat w tym wątku.

_________________
toyota yaris 1.3 sr dvvt-i '09
ford fusion 1.4 '05 - zmarło mu się na uwaloną elektronikę. być może ożyje jako franken - puzon. prace nad zastępczym mózgiem już trwają.
citroen xsara 1.9 td '97 XUD9TE - reinkarnacja w postaci żyletek
peugeot 309 sx '88 XU5 - sprzedany przymusowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011, o 20:56 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
ludi22 napisał(a):
Dlaczego został usunięty mój temat !?

Piszę więc jeszcze raz...

Jak ominąć immo w dieslu bo gdzieś zgubiłem pilot, a przy odłączeniu aku. immo zamiast świecić na zielono zaczęło świecić na czerwono co uniemożliwia mi odpalenie.

Co zrobić ?

Jezeli dobrze wywnioskowałem z opisu, masz immo zamontowane razem z alarmem lub jako osobna jednostka. Immo moze rozłaczac rozrusznik, pompe wtryskową lub zasilanie zaplonu, musisz po przewodzie od diody dojsc do centralki i polaczyc przewod ktory zostal rozciety i właczony w obwod blokady. Szukaj tego w okolicy kolumny kierowniczej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011, o 21:05 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Zrób jak zmac napisał. Możesz też zastosować to co pisałem trzy posty wyżej. W dieslu odcinasz elektrozawór na pompie lub rozrusznik. Jeśli znajdziesz centralkę to odłącz zasilanie i znajdź obwód blokady. Jak nie dasz rady zapodaj zdjęcie to Ci pomogę. :beer::

_________________
Peugeot 309 1.4i


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL