cięzko pali na ciepłym silniku

Problemy z elektryką w 309

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

viplukas
lwiątko
lwiątko
Posty: 10
Rejestracja: 6 lis 2010, o 22:07
Model 309: SX
Silnik: XU5

cięzko pali na ciepłym silniku

Postautor: viplukas » 14 mar 2011, o 09:50

witam wszystkich mam ostatnio dziwny problem mam puga 309 monowtrysk 1.6 rano nawet w największe mrozy auto pali na pół kluczyka po przejechaniu np 5 kilometrów jeśli nie postoi kilka godzin trudno je odpalić tzn trzeba długo kręcić zaznaczam iż stało się to parę dni temu
poza trudnością z paleniem na ciepłym silniku autko śmiga jak lala nie ma przepałów dobrze się
zbiera .
wymieniłem świece, przewody zapłonowe,pompę paliwa(musiałem stara miała dziurawy filterek a innego nie mam w ukł. paliwowym :)),silniczek krokowy(stary pracował wedle swego uznania),mapsensor,filtr powietrza i olej .
Mam moduł zapłonowy nie aparat prosze o jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny z góry dziękuję

Awatar użytkownika
bzium
expert lew
expert lew
Posty: 1701
Rejestracja: 29 mar 2006, o 18:49
Model 309: GTI16
Silnik: XU9J4(D6C)
Lokalizacja: Zielona Góra/lubuskie

Re: cięzko pali na ciepłym silniku

Postautor: bzium » 12 sie 2011, o 00:53

rozwiązane ?

Wymień czujnik temperatury płynu chłodzącego.
309 1.9D 86r - moja pierwsza bestia ;) - sprzedany
-------------------------------
:309: :gtiv16: D6C 158KM :) Obrazek

Volvo v40 T4 B4204T5 200KM/300Nm :D Obrazek