Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 25 lut 2018, o 11:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 kwi 2013, o 20:44 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Pięcio lub sześcio pinowa brązowa wtyczka w okolicach zbiorniczka spryskiwaczy. Foty nie zapodam bo juz dawno nie mam silnika TU, a niestety XU to inna bajka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2013, o 21:57 
Offline
Lew
Lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2013, o 11:13
Posty: 168
Model 309: graffic
Silnik: 1.1
zmac jest brązowa kostka 5 pin to jest to? okolice kable poplątane stan nie za ciekawy ktoś już coś grzebał
co muszę porobić przy tych kostkach jak to połączyć posprawdzać jak temu zaradzić??
dzięki za podpowiedź czekam na dalsze instrukcje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2013, o 22:29 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Wiecej szerokich kostek tam nie ma. W tej kostce jest jeden przewód ekranowany, to jest sygnałowy obrotów do komputera.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2013, o 11:12 
Offline
Lew
Lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2013, o 11:13
Posty: 168
Model 309: graffic
Silnik: 1.1
zmac widzę że posiadasz dobrą wiedzę praktyczną o naszych :309: możesz się podzielić :wink: :beer::
powiedz mi co jest najczęstszą przyczyną że sterownik nie otrzymuje sygnału ; co się psuje w tym wątku i co mam sprawdzić ;
czy styki są zaśniedziałe brak przejścia lub przerwane przewody ,
a oprócz tego powiedz mi gdzie się znajduje ten czujnik obrotów z którego komputer pobiera informacje i jak go poznać
czekam za odpowiedzią pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2013, o 12:32 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Wiązka komputera benzyny i zapłonowa to oddzielne insatalacje, jedynym miejscem łączącym je jest ta kostka o której pisałem wcześniej. Czujnik obrotów w tym silniku znajduje się w aparacie zapłonowym, możliwe że któryś z przewodów wychodzących z niego, a dokładniej modułu zapłonowego nie spełnia warunków jakie narzucił producent przy konstruowaniu. Przejżyj dobrze wszystkie wtyczki może któraś jest zaśniedziała, jak masz możliwość podmień aparat zapłonowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2013, o 11:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 22:25
Posty: 1027
Lokalizacja: edynburg
Model 309: SX
Silnik: XU5 1.6
waldas, jerry78 ma leżaka. grzecznie poproś na pw to może pomoże ci z fotkami.

_________________
toyota yaris 1.3 sr dvvt-i '09
ford fusion 1.4 '05 - zmarło mu się na uwaloną elektronikę. być może ożyje jako franken - puzon. prace nad zastępczym mózgiem już trwają.
citroen xsara 1.9 td '97 XUD9TE - reinkarnacja w postaci żyletek
peugeot 309 sx '88 XU5 - sprzedany przymusowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2013, o 13:09 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Waldas ma raczej silnik TU bo ma monowtrysk. Leżki miały gaźnik. :beer::

_________________
Peugeot 309 1.4i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2013, o 14:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 22:25
Posty: 1027
Lokalizacja: edynburg
Model 309: SX
Silnik: XU5 1.6
w takim razie coś mnie się pokiełbasiło. mimo wszystko zapytać warto :).

_________________
toyota yaris 1.3 sr dvvt-i '09
ford fusion 1.4 '05 - zmarło mu się na uwaloną elektronikę. być może ożyje jako franken - puzon. prace nad zastępczym mózgiem już trwają.
citroen xsara 1.9 td '97 XUD9TE - reinkarnacja w postaci żyletek
peugeot 309 sx '88 XU5 - sprzedany przymusowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2013, o 21:11 
Offline
Lew
Lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2013, o 11:13
Posty: 168
Model 309: graffic
Silnik: 1.1
więc tak kostkę odnalazłem bez problemu zaśniedziała była psikłem wd troche poszalał sterownik zresetowałem i nadal jest kod 4.1
ale styki niedopracowane do końca musiałbym posprawdzać miernikiem.
co może być jeszcze powodem tak dużego spalania i na co mam jeszcze zwrócić uwagę przy kodzie 4.1
proszę o pomoc w rozwiązaniu tej kwestii bo jest to dla mnie już uciążliwe pozdrawiam czekam na odpowiedź

-- 8 maja 2013, o 11:10 --

witam nadal kontynuuje temat potrzebuje wiedzy na temat kodu 4.1 niema go w wykazie peugeota
bez konkretnych informacji wg niema sensu dalsze działanie pozdrawiam czekam na odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL