Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 16 sty 2018, o 09:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2008, o 08:53 
Napewno i tak czuje :( . Zaczełam pracowac jako dostawca pizzy :? i tego chyba moje autko tego nie wytrzymało(3dni zaledwie po zakorkowanym krakowie)Napisze jak bede wiedziec co i jak. :?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2008, o 22:32 
No juz prawie :? po kłopocie.Wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie do tego simeringi tez były do niczego.Zapłaciłam 450zł :x (dramat)Czeka mnie wymiana poduszki pod silnikiem oraz sprzęgła bo się slizga.Jak ktoś ma mozliwość załatwienia w przystępnej cenie bede wdzięczna :D .Pozdrawiam. :wink:


Góra
  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 20:00 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
Ostatnio w moim pugu zapaliła się kontrolka poziomu płynu chłodzącego, a tydzien wcześniej zalałem prawie pod korek petrygo, po odkreceniu korka okazało sie ze go sporo ubyło. Dolałem wody, Gdy dojechałem do domu znowu to samo, wyczuwam lekki spadek mocy, a z rury wydechowej gesty siwy dym. Na bagnecie kakao, pod korkiem wlewu oleju to samo, takie masełko. Czyli płyn chłodzący dostał sie do oleju, Mam do Was pytanie, czy te objawy oznaczają uszczelkę pod głowicą? Bo boję sie że może to być gdzieś pęknięty blok, ale nie wiem, za bardzo się na tym nie znam, miesiąc temu były przymrozki a w chłodnicy czysta woda, i -6 stopni.. w węzach woda skrzepnieta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 20:50 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Stawiam na uszczelkę. Niestety to norma w pugach. Blok raczej nie pęka, bo masz mokre tuleje. Może puścić uszczelniacz tulei, ale to raczej mało prawdopodobne. :309:

_________________
Peugeot 309 1.4i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2012, o 00:39 
Offline
super lew
super lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 15:55
Posty: 342
Lokalizacja: Wleń / Zielona Góra / Jelenia Góra
Model 309: GTi
Silnik: 1.9
O kurcze... Kto zostawia wodę w układzie w zimie... Najlepsza opcja dla Ciebie to albo uszczelka pod głowicą, albo przepuszcza pod tulejami, mógł też pęknąć blok, zamarzająca woda ma niesamowitą siłę. Niech ktoś się wypowie jeszcze, ale wydaje mi się że co by nie było to woda mogła zwichrować jakieś elementy i nawet gdy zaczniesz remontować silnik to nie wiadomo czy to pomoże, ja bym raczej szukał nowego silnika a one nie są wcale takie drogie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2012, o 11:57 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Raczej wątpię, żeby przy przymrozku zamarzła woda na tyle, żeby blok rozsadzić. Musiało by być poniżej dziesięciu i to przez parę godzin. Najpierw chłodnicę szlak by trafił bo cieńsza i mniej odporna na mrozy. Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania. Jeśli objawy są takie jak piszesz to książkowy przykład uszczelki głowicy. Blokiem raczej możesz się nie martwić. :beer::

_________________
Peugeot 309 1.4i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2012, o 19:59 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
chłodnica szczelna, nic z niej nie ciekło, więc jej ten przymrozek nie zaszkodził, ciekawe ile mechanik weźmie... za wymianę uszczelki, o ile to ta przyczyna, kurde ostro się zaczął sypać, najpierw pompka paliwa, potem rozrusznik, teraz uszczelka. Samemu jej nie wymienie? :biggrin: moze jakas fotorelacja :biggrin:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2012, o 17:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 22:25
Posty: 1027
Lokalizacja: edynburg
Model 309: SX
Silnik: XU5 1.6
tu masz dostęp do manuala haynesa

http://kocimscy.home.pl/bsw/index.php

log peugeot309
pass 309peugeot

_________________
toyota yaris 1.3 sr dvvt-i '09
ford fusion 1.4 '05 - zmarło mu się na uwaloną elektronikę. być może ożyje jako franken - puzon. prace nad zastępczym mózgiem już trwają.
citroen xsara 1.9 td '97 XUD9TE - reinkarnacja w postaci żyletek
peugeot 309 sx '88 XU5 - sprzedany przymusowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2012, o 12:33 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
załatwiłem jednak zdrowy blok silnika od znajomego, będę zabierał się za wymianę ze znajomym, macie jakies porady z własnego doświadczenie które możecie mi przekazac by sprawniej to wszystko poszło?:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2013, o 18:27 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
A jesteś pewien, że to blok? Żebyś się w koszta zbyteczne nie wpakował.

_________________
Peugeot 309 1.4i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2013, o 21:19 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
Wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie, po zdjęciu głowicy i dokładnym obejrzeniu zaryzykowaliśmy wymianę uszczelki.j Po wszystkim było wsio ok, po paru km silnik zgasł, kolejna pompka paliwa się spaliła. Dziś zamówiłem nową. Jak nie urok to sraczka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2013, o 00:50 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2006, o 18:49
Posty: 1701
Lokalizacja: Zielona Góra/lubuskie
Model 309: GTI16
Silnik: XU9J4(D6C)
Spaliła ? Ty tam masz reaktor atomowy ? ;]

_________________
309 1.9D 86r - moja pierwsza bestia ;) - sprzedany
-------------------------------
:309: :gtiv16: D6C 158KM :) Obrazek

Volvo v40 T4 B4204T5 200KM/300Nm :D Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2013, o 16:54 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
no przestała działać. Zamontowałem nową, zapaliłem. I bez zmian. Dalej borygo dostało sie do oleju i kopci jak cholera... ja juz nie mam do niego siły. Moze jednak ten mrozek wystarczył zeby blok lub głowice uszkodzić...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2013, o 17:11 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Zdejmując głowice mierzyliście płaszczyzne bloku i tulei i czy głowica była planowana?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2013, o 12:13 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
tak planowana była..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL