problem z montażem wspomagania

Tutaj postujemy o mechanice w naszych 309

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Anonymous

problem z montażem wspomagania

Postautor: Anonymous » 23 lip 2008, o 13:25

z jakich innych modeli pasuje wspomaganie do 309? Na przykład części do 205 i 405 jest full a do 309 mało.

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 23 lip 2008, o 16:03

a taka sama zasada jak calych aut typu 205 i 405 jest sporo a 309 malo :D

od 306 pamietam ze ktos sie przymierzal ale na przymiarkach sie skonczylo. przeczyta to odpisze co i jak choc polecam wyszukiwac tematy zeby nie tworzyc nowych o tym samym
Obrazek

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 23 lip 2008, o 18:59

co do wspomagania z 405 to chyba w 405 1,4 nie było a to silnik TU no i inny magiel
Z 205 1,4 też nie było
Z 306 były w TU nie wiem jak magiel ale chyba tez ma inne mocowanie
Trzeba by było łapę mocująca pompę i koła pasowe z 306

A tak z innej beczki po co Ci wspomaganie w 1,4 przecież i tak tam kiera lekko chodzi a poza tym wspomaganie zabiera ok 5 KM mocy.Ja u siebie przy gumach 185/65/14 nie narzekałem zeby ciężko było
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

serg17

Postautor: serg17 » 23 lip 2008, o 20:13

Napompuj kółka do 8 atmosfer jak w tirach to się będzie łatwo kręcić :)
Ja już się przyzwyczaiłem. Też mnie dżażniło...

Anonymous

Postautor: Anonymous » 24 lip 2008, o 10:18

Generalnie mnie nie drażni ale żona przy parkowaniu się męczy. Napompowałem do 2,6 ale niewiele pomogło choć różnica jest.

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: palpio » 26 lip 2008, o 08:26

karibox1 a jakie masz gumy na przodzie?
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
Maku_krak
super lew
super lew
Posty: 539
Rejestracja: 6 lip 2007, o 09:14
Model 309: GTi
Silnik: XU9
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Postautor: Maku_krak » 26 lip 2008, o 09:15

zaloz zimowki,wtedy sie ekstra kreci:):)
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train coming your way

Anonymous

Postautor: Anonymous » 27 lip 2008, o 11:23

na przodzie mam ceaty spidery lato 2004 165/65/13

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 27 lip 2008, o 12:50

ja mam 175 i żyje :P
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 27 lip 2008, o 22:49

Ja też. 8)

ghost80

Postautor: ghost80 » 27 lip 2008, o 23:22

Oj czepiacie się - 195 i choć mogłoby być odrobinkę lżej, to tragedii i tak nie ma

Awatar użytkownika
markos_vw
expert lew
expert lew
Posty: 5373
Rejestracja: 27 lut 2006, o 19:15
Model 309: GOLF
Silnik: 2G
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Postautor: markos_vw » 27 lip 2008, o 23:52

tez mialem 195 i znajomi mowili ze tak lekko idzie jakby mialo wspome. moze ktos ma inny problem :P)
Obrazek

serg17

Postautor: serg17 » 28 lip 2008, o 09:32

Może się czepiamy a może nie, a może w każdym pugu inaczej kwestia NIEwspomagania wygląda, może niektórym magiel nawala albo co. Ja miałem kiedyś wycieczkę po mieście, jak zmieniałem pas to tak jakby mi coś przeskoczyło na kierownicy delikatnie, potem o dziwo zaczęło się bardzo łatwo kręcić. I są dwie opcje: albo coś rozp......., albo naprawiłem niechcący :D

ghost80

Postautor: ghost80 » 28 lip 2008, o 22:37

serg17 pisze:...albo naprawiłem niechcący :D


Cuda się zdarzają?! Wątpię ;P

Anonymous

Postautor: Anonymous » 29 lip 2008, o 08:51

Jeśli ktoś twierdzi, że łatwo się kręci kierą na postoju to znaczy, że nigdy nie jeździł autem ze wspomką. ja jeżdżę na codzień i widzę od razu kosmiczną różnicę. Jak auto ruszy to jest dobrze. chodzi tylko o park przy ciasno stojących autach gdzie trzeba kręcić bez ruszania autem. Poza tym 309 ma zajebiście duży promień skrętu.