Luz w kolumnie (drążku) kierowniczym

Tutaj postujemy o mechanice w naszych 309

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Luz w kolumnie (drążku) kierowniczym

Postautor: palpio » 21 wrz 2012, o 07:45

Kolego co do kolumny to bym nie kupował nowej, ściągnij gumową osłonę z magla i zobacz w którym miejscu jest luz czy na jabłku drążka kierowniczego czy na wejściu w maglownicę. Jeśli na jabłku masz do wymiany drążek który kosztuje ok 40 PLN jeśli w maglu do wymiany tulejka z oringami za parenaście złotych. Co i jak wymienić i jak się do tego zabrać jest na forum. Osłonę przegubu wymień natychmiast inaczej będziesz musiał wymienić całą półoś , przy okazji sprawdź tlejki wahacza bardzo szybko padają. A co do gazu to ZAWSZE !!! zakręcaj zawór na butli!!!
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
Prezes
super lew
super lew
Posty: 342
Rejestracja: 8 mar 2011, o 15:55
Model 309: GTi
Silnik: 1.9
Lokalizacja: Wleń / Zielona Góra / Jelenia Góra

Re: Luz w kolumnie (drążku) kierowniczym

Postautor: Prezes » 25 wrz 2012, o 09:32

Nie lepiej kupić używany magiel? Ja posiadam nawet dwa całkowicie mi zbędne nie mam tam żadnych luzów ani na jednym ani na drugim. Za 60zł oddam.

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Luz w kolumnie (drążku) kierowniczym

Postautor: palpio » 25 wrz 2012, o 16:25

Będzie pasował na 100% lub idz do sklepu i zamów coś takiego http://sklep.salko.pl/produkt,24642,0,r ... lejka.html
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
palpio
extra lew
extra lew
Posty: 790
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 23:07
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Luz w kolumnie (drążku) kierowniczym

Postautor: palpio » 26 wrz 2012, o 06:52

nie musisz odpinać aku żeby sprawdzić ładowanie alternatora, kolego czytaj forum niemal wszystkie problemy już zostały poruszone
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego