Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 19 sty 2018, o 07:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lis 2012, o 12:33 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
Doprowadziłęm swojego Puga do stanu uzywalności, pojechałem na cpn, zatankowałem za znaczną ilość gotówki (co by znowu pompka paliwa się nie spaliła) wróciłem, zgasiłem, wszystko ok. Po jakimś czasie chce go przestawić a tu dupaaa.. rozrusznik kręci ale bendyks nie przyciąga... wykręciłęm podłączałęm na krótko wszystko działa... Przykręciłęm go spowrotem i null kręci ale bendyks nie ciągnie. wszystkie styki oczyściłem i dalej to samo. Miał ktoś z Was podobny problem? Macie jakieś sugestie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 14:16 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Bendiks nie jest czasem mocno zaolejony, wymocz go w rozpuszczalniku i zobacz czy bedzie poprawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 20:57 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
Jestem laikiem w tych sprawach, Rozumiem że czubek tego całego rozrusznika tam gdzie ten trybik? to mam wymoczyć? czy jakoś mam to rozkręcić? a może coś w instalacji, nie ma tam po drodze jakiś bezpieczników/przekaźników? nigdy wcześniej nie miałem problemów z odpalaniem. zawsze kręcił.


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


A co do podłączenia rozrusznika to na styk oznaczony nr 1 zakładamy kabel czarny idący do aku i czerwony pewnie od stacyjki czy coś. a na styk nr 2 jest niebieska wsuwka i jest rozpinany wtyczka przy aparacie zapłonowym.

Jeszcze 1.. ta szpilka pod nr 1 trochę lata na boki, nie jest tak sztywna jak ta druga.


Ostatnio edytowano 11 lis 2012, o 21:23 przez renio14, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:21 
Offline
super lew
super lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2010, o 18:36
Posty: 419
Lokalizacja: Kraków
Model 309: Graffic
Silnik: TU1M
Jest bezpiecznik i przekaźnik ale skoro kręci to znaczy że sprawne . Bendiks to ta część jak to napisałeś tam gdzie trybik pod/za nim jest sprzęgło jednokierunkowe i jak zmac napisał może być zaolejone przez co ślizga .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:33 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Skoro słyszysz cokolwiek po przekręceniu kluczyka to znaczy, że instalacja jest w porządku. Mówiąc o zaolejonym bendiksie na myśli tą część z trybami, najlepiej byłoby rozebrać rozrusznik i zamoczyć sam bendiks.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2012, o 21:50 
Offline
lwiątko
lwiątko

Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 06:55
Posty: 47
Model 309: TopLine
Silnik: 1.4
Wykręciłem go i jeszcze raz podłączyłem na krótko, na pierwszy rzut oka pracuje normalnie. Z ciekawości przyłożyłem lekko śrubokręt do tego trybu, co się okazało tryb stał w miejscu a ta ośka się kręci. Więc pod oporem koła zamachowego działo się tak samo. Tak jakby był tam klin który się ściął. Chciałbym wiedzieć czy da się go jeszcze jakoś naprawić w miarę po kosztach czy lepiej poszukać innego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL