Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 16 sty 2018, o 09:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 paź 2013, o 15:15 
Offline

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 14:55
Posty: 3
Model 309: II 1992r
Silnik: Silnik 1.1
Witam serdecznie.
Posiadam Peugeota 309 II, rocznik 1992, silnik 1.1, benzyna.
Wymieniona została sonda lambda, oraz aparat zapłonu, zawory też zostały już ustawione poprawnie, silniczek krokowy też jest w porządku. Problem w tym, że podczas jazdy samochód przerywa oraz traci na obrotach, czasami przy zapalaniu od razu gaśnie. Sytuacja ulega poprawie gdy paliwa jest dużo, natomiast gdy jest go mniej to wygląda to tak jak opisałam. Jakiś czas temu pokazała mi się pomarańczowa kontrolka z literką K, która znajduje się po prawej stronie w rogu. Znalazłam co mogłam jako przyczyny, co zostało naprawione, ale po wymianie jest dalej to samo. Co jeszcze może być tego przyczyną? Co jeszcze może oznaczać kontrolka?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2013, o 21:21 
Offline
Lew
Lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2013, o 11:13
Posty: 168
Model 309: graffic
Silnik: 1.1
sprawdz kody migowe wtedy będziesz miała jak na dłoni i prędzej będzie można postawić jakąś diagnoze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2013, o 12:59 
Offline

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 14:55
Posty: 3
Model 309: II 1992r
Silnik: Silnik 1.1
Jakieś wskazówki jak sprawdzić kody migowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2013, o 18:06 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2006, o 22:24
Posty: 1654
Lokalizacja: Białystok
Model 309: nie mam 309
Silnik: -
Temat wałkowany na forum dziesiątki razy :evil:
Wybacz, ale nikt nie odpowie Ci dokładnie krok po kroku co zrobić, żeby naprawić puga.
Pogrzeb trochę w dziale technicznym, a jeśli to nie pomoże, oddaj po prostu samochód do ogarniętego mechanika :roll:

_________________
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2013, o 20:24 
Offline
extra lew
extra lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 23:07
Posty: 790
Lokalizacja: Przemyśl
Coś mi się wydaje ,że pompka paliwowa pada. Kiedy był wymieniany filtr paliwa, czy nie ma nieszczelności na dolocie. Zrób reset

_________________
Był PuG Xs 1,6 105 KM
Jest E 36 i Twingo
TEORIA jest wtedy kiedy wszystko wiemy a nic nie działa..
PRAKTYKA jest wtedy kiedy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2013, o 10:14 
Offline

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 14:55
Posty: 3
Model 309: II 1992r
Silnik: Silnik 1.1
Filtr paliwa był wymieniany niedawno podczas sprawdzania przyczyn, które opisałam, nieszczelności też nie ma. Jak wykonać tzw reset? Czy chodzi tutaj o akumulator?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL