Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 17 sty 2018, o 05:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sty 2009, o 13:41 
Witam.

Panowie problem jest taki :

Wsiadam do autka rano , odpala na benz. wszystko ok ale gdy przełączam na LPG to od razu gaśnie. Gdy "restartuję" autko to już przełącza się płynnie chociaż nie zawze za drugim razem; czasem dopiero za trzecim...

Gdyby to było na benz to bym pomyślał iż jakiśzaworek nie trzyma paliwka i jak auto postoi zbyt długo to paliwo spada ale czy z gazem też tak może być?

ps. 1. jak auto krócej postoi tak 4-5 godz to problemu nie ma..
2. problem występuje równierz jak silniczek rozgrzeje się na benz i dopiero próbuję przełączać..

Oczekuję sugestii...jak zawsze trafnych


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2009, o 20:18 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 08:50
Posty: 1667
Lokalizacja: Żyrardów
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Zobacz stan filtrów gazu i powietrza, później spóść olej z reduktora, jeżeli to nie pomoże trzeba zobaczyć stan membram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2009, o 21:28 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Amen! :lol: Nic dodać, nic ująć! 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2009, o 00:30 
Ha mam podobnie... tylko że nie zawsze się tak dzieje, najczęściej, gdy nie ma za dużo gazu w zbiorniku. U mnie problem wynikać może z tego, że troszkę gubi obroty na gazie i tak sobie raz więcej, raz mniej kręci (wszystko wskazuje na silnik krokowy... może na gazie mniej prądu dostaje i jak jest obciążenie to pierdnie i pada). Na wiosnę zrobię mu przegląd, bo mu się należy jak psu kość regulacja...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2009, o 21:45 
Dzisiaj zrobiłem jak radziliście. Ale test odbędzie się jutro rano..

Trochę tego oleju z reduktora zleciało z 10 takich kropel dużych.
W filterku trochęgrafitu ale zasyfiały nie był...

Pożyjemy zobaczymy..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2009, o 07:52 
Niestety, znowu gasł.
Ile może kosztować taka regeneracja reduktora?
Instalacja Landi renzo?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2009, o 08:34 
Nowy
http://www.allegro.pl/item528064295_red ... loski.html

Zestaw naprawczy,tylko jak chcesz pobawić się.

http://www.allegro.pl/item526137821_ory ... awczy.html


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sty 2009, o 20:23 
Dziś odebrałem auto z serwisu LPG.. Wczoraj wstawiłem a dzisiaj działali i stwierdzili problem z silniczkiem krokowym gazu... niby ma być dobrze. Jak odbierałem autko to był zimny silnik i odpalił OK ale zobaczymy jutro.
Aha i jedna świeczka była strasznie zasyfiała i nie paliła, ponoć stąd te falowania obrotów... Wymienili ją ale przyczynę muszę znaleść sam...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2009, o 13:25 
Dzisiaj było -5 na dworze ale odpaliłem i przłączył się na gaz bezproblemowo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2009, o 18:43 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 13:50
Posty: 1463
Lokalizacja: Sierpc
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
No to gitara.Pacjent będzie żył! 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL