LPG gaśnie po przełączeniu i pali dopiero za 2-3 razem.

Tutaj postujemy o pozostałych naprawach 309

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

sycyliusz

LPG gaśnie po przełączeniu i pali dopiero za 2-3 razem.

Postautor: sycyliusz » 26 sty 2009, o 13:41

Witam.

Panowie problem jest taki :

Wsiadam do autka rano , odpala na benz. wszystko ok ale gdy przełączam na LPG to od razu gaśnie. Gdy "restartuję" autko to już przełącza się płynnie chociaż nie zawze za drugim razem; czasem dopiero za trzecim...

Gdyby to było na benz to bym pomyślał iż jakiśzaworek nie trzyma paliwka i jak auto postoi zbyt długo to paliwo spada ale czy z gazem też tak może być?

ps. 1. jak auto krócej postoi tak 4-5 godz to problemu nie ma..
2. problem występuje równierz jak silniczek rozgrzeje się na benz i dopiero próbuję przełączać..

Oczekuję sugestii...jak zawsze trafnych

Awatar użytkownika
zmac
expert lew
expert lew
Posty: 1667
Rejestracja: 2 gru 2008, o 08:50
Model 309: gti/tct,206s16/gti
Silnik: 2.0
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: zmac » 26 sty 2009, o 20:18

Zobacz stan filtrów gazu i powietrza, później spóść olej z reduktora, jeżeli to nie pomoże trzeba zobaczyć stan membram.

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 26 sty 2009, o 21:28

Amen! :lol: Nic dodać, nic ująć! 8)

serg17

Postautor: serg17 » 27 sty 2009, o 00:30

Ha mam podobnie... tylko że nie zawsze się tak dzieje, najczęściej, gdy nie ma za dużo gazu w zbiorniku. U mnie problem wynikać może z tego, że troszkę gubi obroty na gazie i tak sobie raz więcej, raz mniej kręci (wszystko wskazuje na silnik krokowy... może na gazie mniej prądu dostaje i jak jest obciążenie to pierdnie i pada). Na wiosnę zrobię mu przegląd, bo mu się należy jak psu kość regulacja...

sycyliusz

Postautor: sycyliusz » 27 sty 2009, o 21:45

Dzisiaj zrobiłem jak radziliście. Ale test odbędzie się jutro rano..

Trochę tego oleju z reduktora zleciało z 10 takich kropel dużych.
W filterku trochęgrafitu ale zasyfiały nie był...

Pożyjemy zobaczymy..

sycyliusz

Postautor: sycyliusz » 28 sty 2009, o 07:52

Niestety, znowu gasł.
Ile może kosztować taka regeneracja reduktora?
Instalacja Landi renzo?

damian12345610

Postautor: damian12345610 » 28 sty 2009, o 08:34


sycyliusz

Postautor: sycyliusz » 30 sty 2009, o 20:23

Dziś odebrałem auto z serwisu LPG.. Wczoraj wstawiłem a dzisiaj działali i stwierdzili problem z silniczkiem krokowym gazu... niby ma być dobrze. Jak odbierałem autko to był zimny silnik i odpalił OK ale zobaczymy jutro.
Aha i jedna świeczka była strasznie zasyfiała i nie paliła, ponoć stąd te falowania obrotów... Wymienili ją ale przyczynę muszę znaleść sam...

sycyliusz

Postautor: sycyliusz » 31 sty 2009, o 13:25

Dzisiaj było -5 na dworze ale odpaliłem i przłączył się na gaz bezproblemowo.

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 31 sty 2009, o 18:43

No to gitara.Pacjent będzie żył! 8)