nagrzewanie czy co??;/., temperatura wody?/....

Tutaj postujemy o pozostałych naprawach 309

Moderatorzy: zmac, grzesiek309

Awatar użytkownika
andzelo
lwiątko
lwiątko
Posty: 78
Rejestracja: 2 cze 2007, o 15:24
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Dolnoślaskie

Postautor: andzelo » 22 cze 2008, o 11:56

Nie benzyna i sam gażnik
Graffic 1.4 - 1991 jest ok. gażnik. - BMW 316 1.8 - Ford Galaxy 1,9 TDI

Anonymous

Postautor: Anonymous » 24 cze 2008, o 18:16

a ja zauwazyłem ze jak jade 120 albo stane w korku wskazówka roznie powyzej 90 stopni wlacza sie wiatrak i wskazowka opada ale kontrola stop i lampka na wskazowce czujnika zostaja zapalone co to moze byc?

Awatar użytkownika
maniek
expert lew
expert lew
Posty: 1464
Rejestracja: 22 mar 2007, o 13:50
Model 309: GR
Silnik: 1.4i TU3M
Lokalizacja: Sierpc

Postautor: maniek » 25 cze 2008, o 21:26

Może masz zapowietrzony układ?Poszukaj postów o kontrolce stop.Tam było parę wskazówek.Pozdro! 8)

Awatar użytkownika
andzelo
lwiątko
lwiątko
Posty: 78
Rejestracja: 2 cze 2007, o 15:24
Model 309: SX
Silnik: XU5
Lokalizacja: Dolnoślaskie

Postautor: andzelo » 2 lip 2008, o 21:08

boro - z pewnościa zapowietrzony układ chłodzenia masz
Graffic 1.4 - 1991 jest ok. gażnik. - BMW 316 1.8 - Ford Galaxy 1,9 TDI

Anonymous

Postautor: Anonymous » 3 lip 2008, o 00:02

mi sie pugi grzal ostatnio...brat zerknal i stwierdzil ze zapowietrzony uklad chl jest,ale po odpowietrzeniu dalej sie grzal i okazalo sie potem ze to uszczelka pod glowica peknieta jest.po wymianie wszystko chodzi jak dawniej :)