Peugeot309.pl

... dla ludzi z pasją
Teraz jest 16 sty 2018, o 15:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 sie 2006, o 13:21 
No i mam problem przy przekreceniu kluczyka wyskakuje mi odrazu wskazówka ze samochod nagrzany 70 stocpni :O masakra co to moze byc ?? malo tego przy chamowaniu licznik mi wariuje <lol2> lata w gore i w dol :D nie wiem co jest grane przewód przy hamulcy mozer go dotykac czy co??.. no nie wiem wymiekam powoli a wczoraj dojrzal brat ze jak ejchalem to po chwili zapala mi sie dopiero tylne swiatlo :D oczywiscie przy zapalonych mijania swiatlkach lol rzez na maksa :) moze jakas rada??:D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 18:54 
Z tego co wiem prędkościomierz jest napędzany linką i z elektryką niewiele ma wspólnego, a w kwestii pozostałych problemów szukałbym przebicia.
Pozodzonka


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, o 23:31 
Offline
super lew
super lew

Dołączył(a): 31 gru 2005, o 14:53
Posty: 590
Lokalizacja: Wrocław
Wariacje wskaźnika temp to chyba jakaś przypadłość, bo ja też to mam. Czasem mi się wiesza na 90 stopni jak zgasze silnik i tak trzyma do następnego odpalenia.

_________________
Peugeot 309 to takie coś z takim czymś bez takiego czegoś.
Peugeot 309 1124cm3(gaźnik), Chorus, 1991r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 18:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2006, o 23:57
Posty: 2595
Lokalizacja: Biała Podlaska
Model 309: GTI
Silnik: 1905
Z tym wskaźnikiem temperatury to i u mnie się wiesza przy zgaszeniu silnika, ale na 80 stopniach. Po odpaleniu po kilku sekundach opada


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, o 18:27 
Offline
expert lew
expert lew
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2006, o 18:49
Posty: 1701
Lokalizacja: Zielona Góra/lubuskie
Model 309: GTI16
Silnik: XU9J4(D6C)
to ze wskaźnik zawiesza sie w dziwnej pozycji to normalne przy starych licznikach, jak mialem orginalny licznik miałem to samo po wymianie na nowszy model wskaznik normalnie opada po wyłączeniu silnika

_________________
309 1.9D 86r - moja pierwsza bestia ;) - sprzedany
-------------------------------
:309: :gtiv16: D6C 158KM :) Obrazek

Volvo v40 T4 B4204T5 200KM/300Nm :D Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2008, o 00:00 
Słuchajcie jaka powinna być temperatura wody przy rozgrzanym silniku??
Mój diesel zazwyczaj łapał ok 90 stopni po czym otwierał się duży obieg wody i temperatura spadała do jakichś 84 st. Tak było cały tamten rok i zimę. Obecnie rozgrzewa się do 90 stopni i taką temperaturkę trzyma cały czas. Jak dla mnie trochę za dużo...
Należy zwrócić jednak uwagę na to że ostatnio słońce dość mocno grzeje. Tak ok 29 stopni w cieniu.

Czy więc podwyższona temperatura wody w silniku to wynik wiosennych upałów czy termostat się zawiesza?? Termostat wymieniany w tamtym roku.

A tak by the way... jeszcze nigdy nie widziałem żeby w moim dieslu pracowały wiatraki. Przy jakiej temperaturze się załanczają??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2008, o 09:29 
co do temperatury to mój po rozgrzaniu trzyma tak około 90 stopni, a co się tyczy wiatraczków to niedawno był ten temat maglowany i temeratury wynisiły coś mniej więcej 92 stopnie dla 1 wiatraka i (chyba) 95 dla drugiego, i ja tez jeszcze nie miałem okazji sprawdzić moich wiatraczków


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2008, o 21:40 
e tez to mam ze wskaznikiem temperatury , norma :), stop i kontrolke przy wskazniku tez mozesz "olac"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2008, o 23:26 
Po pierwsze, to temp dla ropniaka zawsze powinna być wyższa niż petrola i zawsze są to okolice 90 stopni (różnice wynikają zazwyczaj z powodu wskaźnika temp - nie ma dwóch wskazujących identycznie). Po drugie to za żadne skarby nie ignoruj kontrolek, zwłaszcza tych świecących się na czerwono - one nie świecą bez powodu (nie licząc uszkodzenia jakiegoś czujnika). Po trzecie ropuchy pracują na tyle "głośno" że trzeba sie dobrze wsłuchać by usłyszeć pracę wentylatora/wentylatorów, więc czy jesteś pewny że nie pracują? Zostaw go dopalonego w słońcu, otwórz sobie browara siedząc przed maską a na pewno usłyszysz pracę wiatraka/wiatraków (o ile nie padły ;) )


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2008, o 23:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2006, o 23:57
Posty: 2595
Lokalizacja: Biała Podlaska
Model 309: GTI
Silnik: 1905
Padły, albo masz słabą masę. Też tak miałem w dieslu, wskazówki zegarów były powyginane, ale temp. była wporządku, grzać się nie grzał, ale jak wieczorem malowałem autobus przy świetle z reflektorów puga, który był włączony to dopiero się okazało że wiatraki nie chodzą, pugi zaczął coś cienko chodzić, ja na wskaźnik temp. a tu ponad 100 stopni :shock:

_________________
Peugeot 309 GTI, 309 Diesel tuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2008, o 00:02 
Całe szczęście u mnie jeszcze nigdy (odkąd jeżdżę) nie zapaliła sie żadna czerwona kontrolka (STOP, czy ta od temperatury).

A z tym browarem to faktycznie dobry pomysł. Lepiej zainwestować w dwa browary niż w remont silnika. Po za tym zbliża się lato i lepiej zadbać o prawidłowe chłodzenie...

Dzieki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2008, o 10:32 
wiele osob ma problemy z kontrolka stop i lampka kolo wskaznika temp plynu chlodniczego i jest to spowodowane wadliwymi czuujnikami albo instalacja elektryczna.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2008, o 10:33 
Offline
lwiątko
lwiątko
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2007, o 15:24
Posty: 78
Lokalizacja: Dolnoślaskie
U mnie (i tak powinno być) wskazówka na wyłączonym silniku pokazuje 70 st. po uruchomieniu spada w dół i jak się motor rozgrzewa to idzie w góre. Poza tym jak sie rozgrzeje to trzyma w granicach 90-95 st. na światełkach wentylatorek czasm się włancza ale to norma 8)

_________________
Graffic 1.4 - 1991 jest ok. gażnik. - BMW 316 1.8 - Ford Galaxy 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2008, o 07:34 
andzelo napisał(a):
U mnie (i tak powinno być) wskazówka na wyłączonym silniku pokazuje 70 st. po uruchomieniu spada w dół i jak się motor rozgrzewa to idzie w góre. Poza tym jak sie rozgrzeje to trzyma w granicach 90-95 st. na światełkach wentylatorek czasm się włancza ale to norma 8)


Święte słowa, amen (jak mawia maniek) :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 cze 2008, o 00:37 
Andzelo ty tez masz diesla??


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL